Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumskleine dossisen nemen.

kleine dossisen nemen.

3 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ja, als je het tegelijk neemt komt het veel sterker binnen, en als je dit te slap vond kan je dat proberen, en als dat ook te slap is 1.5 nemen en gewoon opbouwen tot het echt leuk is? Gevoeligheid per persoon verschilt wel een beetje namelijk dus wat voor de een sterk voelt kan voor de ander medium voelen.
h
high lifeLid
01-01-2024, 00:00
#2
beste mensen

ik had 2 weken weer lsd gebruikt (naar 1 jaar) maar het viel vies tegen...
Ik had eerst een halfje genomen, en naar 3 uur een kwartje en naar 4 uur nog een kwartje.
Het effecht was vrij mild, en ik had maar zeer lichte visuals.
Kan dit misschien liggen aan de kleine dossisen en de grote tijd ertussen?
Volgens een vriend van mij zijn het goede trips ( en hij neemt ze vaker, en tript had van 1 zegel)

Ik ben vanplan om vanavond over te doen.
Zou ik harder trippen als ik gelijk 1 drop? en niet 1 zegel versprijd over 4 uur?

hopelijk kan iemand mij hiermee helpen.

alvast bedankt!
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#3
high life zei:
Volgens een vriend van mij zijn het goede trips (
Klik om te vergroten...

van goede trips mag je meer verwachten

van een vriend helemaal

trippen begint bij 25-50 mics

neem maar is 2 van zijn 'goede' trips

:hearteyes:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#4
high life zei:
Volgens een vriend van mij zijn het goede trips
Klik om te vergroten...
Daar gaat het fout. Je weet geen exacte hoeveelheid.

high life zei:
Ik ben vanplan om vanavond over te doen.
Zou ik harder trippen als ik gelijk 1 drop? en niet 1 zegel versprijd over 4 uur?
Klik om te vergroten...
Dat denk ik wel.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."