Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumslsd:hoffman,ganesha,shiva en paranoia?

lsd:hoffman,ganesha,shiva en paranoia?

2 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#1
Yow

Ik ga met nieuwjaar lsd doen maar nu heb ik toch enkele vraagjes hierover aangezien het niet de eerste keer is dat ik bad zou kunnen gaan.

Ik heb 3 lsd blotters aangekocht (2 hoffman's en 1 ganesha). Nu heb ik al wat ervaring met shiva's en ben hier altijd goed op gegaan (in tegenstelling tot mushrooms) maar

1)wat zijn zo de algeme verhoudingen qua sterkte tussen deze 3 soorten?
2)Ik wordt snel angstig als ik trip (gedachten beginnen op hol te slaan enz maar dit is niet omdat ik me slecht voel ofzo) en las dat dit vaak veroorzaakt wordt door het roken van (veel) weed. Ik rook vaak ong 2g op in mijn trips. Zijn hier mensen die verschil merken in te trippen met of zonder weed? Klopt het ook dat weed roken eigelijk alleen maar goed is om je trip in gang te zetten en te verlengen op het einde en tijdens de trip zelf zo goed als niets merkt van de THC?

I am curious :wink:
F
Flip TripLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nou om die 3 verschillende zegels die je hebt nou soorten te gaan noemen gaat wel erg ver. Als het goed is zit er op elke zegel het zelfde stofje namelijk LSD. Alleen de hoeveelheid zal verschillen. Ik weet van hoffmans dat die zijn getest op alles tussen 50 en 200 mics, van ganeshas heb ik gehoord dat ze zo rond de 100 zouden moeten zijn, maar of dat voor die van jou klopt kan ik natuurlijk niet zeggen.

Nu over de wiet, mijn ervaring is dat als ik al 3 keer teug aan een joint dat de trip zwaar versterkd wordt en dat ik ook veel meer para gedachtes krijg. Zodra de wiet na een half uur tot uur beetje begint uit te werken voel ik me dan al vaak weer beter, dus het zou zeker aan de wiet kunnen liggen dat je bang wordt tijdens het trippen. Zeker niet te veel wiet roken tijdens een trip, ik teug altijd maar een paar keer zoals gezegd en dan minimaal 15 minuten wachten om te kijken wat voor effect het heeft.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Flip Trip zei:
Nou om die 3 verschillende zegels die je hebt nou soorten te gaan noemen gaat wel erg ver. Als het goed is zit er op elke zegel het zelfde stofje namelijk LSD. Alleen de hoeveelheid zal verschillen. Ik weet van hoffmans dat die zijn getest op alles tussen 50 en 200 mics, van ganeshas heb ik gehoord dat ze zo rond de 100 zouden moeten zijn, maar of dat voor die van jou klopt kan ik natuurlijk niet zeggen.
Klik om te vergroten...

Inderdaad, ze bevatten allemaal gewoon LSD, hofmann zegels heb je in vrijwel elke sterkte, van inderdaad 50 ug tot zo'n 200 ug. Ganesha's zouden inderdaad vaak rond de 100 zijn, persoonlijk heb ik ze gehad van 75 ug en ik weet niet hoe veel vellen er van gemaakt zijn dus met wat geluk is dat nog een vrij accurate schatting voor jóuw zegel. Garanderen kan ik het niet.

Wat paranoia en wiet betreft; persoonlijk heb ik er zowel op LSD als op wiet als beide tegelijk nooit last van gehad. Ik heb wel vrienden die met name van wiet wel paranoïde problemen hebben gehad en het lijkt me dat mensen die daar gevoelig voor zijn daar ook eerder in een trip last van zouden hebben?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."