#1
Ben nu 32, en reis met LSD/paddo s/ayahuasca sind s mn 17e...altijd serieus zie het niet al louter snoep.
Voornamelijk solo, en houd me aan de bardo thodol, andersgezegd ik doe het op zn tibetaans
en schoon lichaam, flink vasten alleen water en kaarsen wierrook GEEN muziek.
(soms citar of klankschalen of jupiter s geluid als inwijding)
De trip s zijn veel te veel hier om te verwoorden, maar veelal profetisch met flinke details.
Ik zie de schoonste paradijzen en de luguberste hellen...LSD is niet altijd leuk
)
18 maart heb ik 2 sterke zegels gehad en weet dat het eigelijk nu heftig is om te reizen, (heeft met de hartslag van de aarde te maken) gezien de heftige voorstellingen die ik aanschouw, zijn boodschappen.
Maar wie heeft onlangs de luchten aanschouwd? en gezien wat er gaande is? Hoop dr 1 te treffen!
Voornamelijk solo, en houd me aan de bardo thodol, andersgezegd ik doe het op zn tibetaans
en schoon lichaam, flink vasten alleen water en kaarsen wierrook GEEN muziek.
(soms citar of klankschalen of jupiter s geluid als inwijding)
De trip s zijn veel te veel hier om te verwoorden, maar veelal profetisch met flinke details.
Ik zie de schoonste paradijzen en de luguberste hellen...LSD is niet altijd leuk
18 maart heb ik 2 sterke zegels gehad en weet dat het eigelijk nu heftig is om te reizen, (heeft met de hartslag van de aarde te maken) gezien de heftige voorstellingen die ik aanschouw, zijn boodschappen.
Maar wie heeft onlangs de luchten aanschouwd? en gezien wat er gaande is? Hoop dr 1 te treffen!