Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBlijven hangen in een bad trip

Blijven hangen in een bad trip

2 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
S
SaganaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo,

Eerst en vooral: sorry als dit onderwerp wat afgezaagd lijkt. Ik heb hier al veel gelezen, o.a. over bad trips, en wat mij is bijgebleven is dat je eigenlijk niet echt kan blijven hangen in een bad trip. Het kan wel een psychose triggeren, maar op zich kan de drugs er niet voor zorgen dat je bv. maanden later nog altijd in die bad trip zit.

Nu heb ik dit filmpje gezien:
http://sites.bnn.nl/sens2009/video/?v=f ... f2e6896ba7

Hij vertelt dus dat die bad trip maar liefst 3 maanden heeft geduurd, dat hij gedurende die tijd niet meer wist wie hij was.
Maar is dit dan nog een "bad trip" te noemen? Het is dan toch eerder een soort psychose? De oorzaak ligt dan misschien wel in de drugs, maar die drugs kan er toch niet voor zorgen dat je zo lang slecht blijft gaan, wel?

En heeft iemand van jullie dit al voorgehad, dat je dagen/weken/maanden in die bad trip blijft?

Oh, en ik heb dit topic bij LSD gezet, omdat het filmpje ging over LSD. Als jullie soortgelijke ervaringen hebben met truffels/paddo's, mag je die ook altijd neerzetten. Ik heb nog geen tripmiddelen geprobeerd, zou erg graag es LSD proberen, maar heb besloten om eerst met truffels te beginnen. Dus in ervaringen daarmee ben ik ook geïnteresseerd.

Alvast bedankt voor de antwoorden.
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb het filpje niet bekeken, maar de stof LSD blijft geen maanden in je lichaam, dus dat kan niet de oorzaak zijn. Het kan wel de trigger van een Psychose zijn. Die kan wel een tijd duren en dat kan gezien worden als een trip.
Als je geen risico wilt lopen moet je geen drugs gebruiken, maar doe je het wel is het ook niet zo dat er veel kans is op dat soort dingen.
M
MaddogLid
01-01-2024, 00:00
#3
Het blijven hangen is alleen maar een anti-lsd- propoganda bedacht door een overheidsinstelling, of door mensen die er een hekel aan hebben... net zoiets als in de tijd dat sommige mensen dachten dat Rock en Roll muziek uit de diepste lagen van de "hel" kwam waardoor de maatschappij en de wereld zou ten onder gaan

LSD is zo een gevoelig molecuul dat het al afbrereekt op het moment dat je het in je mond stopt.

Waarschijnklijk leefde die vent die LSD nam in een droomwereldje en zag ineens hoe de werkelijke wereld eruit ziet. En dan heb je ook de trip van je leven. (een psychose kan ook het droomwereldje zijn waar je in kan zitten. en als alles wat je dan ziet en hoort, waarvan je met je hart en ziel van overtuigd bent dat het zo is en nooit anders kan zijn)

Stel je voor dat je in je hele leven denkt dat er geen kleuren zijn en er geen muziek is, en je ziet ook daadwerkelijk alleen maar zwart en wit, en je hoort ook geen muziek. je neemt LSD en ineens sta je midden in "Dance Valey" waar je word overdonderd door kleurige lazershows, geweldige muziek, licht in alle kleuren van de regenboog en dan continu 24 uur per dag. (Zo lijkt het dan voor zo iemand). Je zou niet eens een telefoongesprek kunnen voeren.

Een psychose kan van alles zijn. maar 1 ding van een psychose is gelijk aan alle, het is een andere kijk op de werkelijkheid zoals wij het interpeteren. Het had ook een ongeluk kunen zijn die die man in verwaring bracht. of een klap tegen het hoofd, of een overval. in elk geval iets wat een emotie losmaakt die al tijden niet is gebruikt.

Er zijn vele gevallen van psychoses die 3 maanden duren. en toevallig is deze met de LSD in verband gebracht.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."