Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIemand ervaring met deze zegel ?

Iemand ervaring met deze zegel ?

5 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
i
itsjustmeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Heb dit weekend op tribes Gathering in belgie men eerste trip gekocht en ga hem volgende week nemen als ik me niet vergis heb ik die gekocht van een duitser en die zei dat hij overlangs 1 had genomen en hij er meer dan 12 u van heeft gegaan :stoned: ik zal best maar beginnen met een halfje zeker . het logo is van the dancing bears
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hms wil niet demotiverend overkomen maar de beertjes die ik ken zit slechts +- 30 microgram op.(zijn zelfde als op afbeelding)
Men kan wel zeggen dat je er 12 uur goed op gaat maar ik kon van die zegels er 10 nemen eerdat het effect goed genoeg was bij mij. En duurde niet erg lang toen de trip.

Jammer dat je ze niet kan laten testen!

Begin met een halfje inderdaad (you never know) en als je niets voelt weet je dat je de volgende keer meer nodig hebt dan één beertje..
i
itsjustmeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Heb hem gisteren genomen rond 11 u het eerste halfje en om 12u het andere halfj omdat ik had zoiets van ik wil het van de eerste keer goed doen en dat deed die ook , ben om 1u snacht gaan slapen en ik was nog altijd aan het trippen . het is nu wel weer even fijn om nuchter te zijn xD
Fantastische ervaring
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#4
itsjustme zei:
Heb hem gisteren genomen rond 11 u het eerste halfje en om 12u het andere halfj omdat ik had zoiets van ik wil het van de eerste keer goed doen en dat deed die ook , ben om 1u snacht gaan slapen en ik was nog altijd aan het trippen . het is nu wel weer even fijn om nuchter te zijn xD
Fantastische ervaring
Klik om te vergroten...

Sorry zag het topic wat laat..
Goed te horen dat je een mooie ervaring hebt gehad! Voor herhaling vatbaar? :)
Is inderdaad na gebruik even 'genoeg' even weer op het 'basniveau' komen (normale bewustzijn)
i
itsjustmeLid
01-01-2024, 00:00
#5
ja dat zeker , maar het zal nog niet voor de komende maand zijn , ik ken trouwens ook niemand die het verkoopt dusja mss ook maar goed . maar als ik er nog is eens vind ga ik er zeker kopen :stoned:
i
itsjustmeLid
01-01-2024, 00:00
#6
och ja ik zie wel als ik van het ene halfje niet veel heb neem ik het andere halfj dan gewoon wat later erbij . zal mijn trip dan nog versterken als ik iets later de andere neem of ga ik hem dan gwn verlengen ? alvast bedankt voor je reactie

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."