Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWaren dit lege/ zwakke zegels of kwam dit door tolerantie?

Waren dit lege/ zwakke zegels of kwam dit door tolerantie?

2 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
H
HerbalismeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo psychs/trippers!

Een goeie maand geleden ben ik naar Dour geweest, een festival in België.
Er waren heel wat verschillende soorten drugs te vinden, & ik ben al heel lang op zoek naar Lsd dus ik ging wat gaan rondvragen, na niet al te lang zoeken vond ik al een verkoper, ik kocht 3 zegeltjes ( Waren volgens de verkoper Hofmann-zegeltjes )

Ik besloot te wachten tot na het festival zodat ik een goeie setting had zodat ik lekker op mijn gemak in een vertrouwde omgeving kon trippen. Maar heb wel besloten om een medium portie mushrocks te consumeren op de camping & op de laatste dag nam ik voor de eerste keer 2cb.

Enkele dagen na het festival ( nadat ik volledig recovered was ) besloot ik een dagje vrij te nemen van het dagelijkse leven & eens kijken wat Lsd te bieden had.
Eerst rolde ik wat jointjes en daarna legde ik het zegeltje op m'n tong, ik ging op een comfortabele manier in de zetel liggen en liet een paar vrienden weten dat ik ging trippen en dus m'n gsm ging afleggen.

Ik voelde een soort van ( ik weet niet hoe het te beschrijven ) licht brandend gevoel onder mijn tong, ik weet niet of dit normaal is, en een tijdje later was het zegeltje volledig opgelost.
Ik voelde me erg opgewonden omdat ik blij was dat ik eindelijk eens kon trippen op Lsd, maar jammergenoeg ondervond ik dat ik 2 uur later er nog de bal van voelde, dus nam ik nog een 2de zegel, opnieuw een licht brandend gevoel en opnieuw geen effect ;c

Dus zouden dit gewoon lege zegels geweest zijn of zou er erg weinig mics opgezeten hebben? Of kwam dit doordat ik een week van te voren truffels had geconsumeerd?

Alvast bedankt!
Greets Herbalisme

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
j
jbnaterLid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: Waren dit lege/ zwakke zegels of kwam dit door toleranti

als ik mijn mening moet geven denk ik dat je in de zak gezet bent :(
1 zegel hoffman zou je al redelijk in je trip moeten zitten, ooit heb ik hetzelfde meegemaakt, wat niet leuk is want je verwachtingen worden de grond ingeramd.
koop in het vervolg via een goede vriend of iemand waarvan je weet die geregeld ook tript, minder kans op valse zegels.
H
HerbalismeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: Waren dit lege/ zwakke zegels of kwam dit door toleranti

jbnater zei:
als ik mijn mening moet geven denk ik dat je in de zak gezet bent :(
1 zegel hoffman zou je al redelijk in je trip moeten zitten, ooit heb ik hetzelfde meegemaakt, wat niet leuk is want je verwachtingen worden de grond ingeramd.
koop in het vervolg via een goede vriend of iemand waarvan je weet die geregeld ook tript, minder kans op valse zegels.
Klik om te vergroten...
Erg bedankt voor je reactie!
Ik dacht ook al dat ik in het zak was gezet, want had gelezen dat Lsd ook al werkzaam is bij kleine hoeveelheden ;/
Over kopen aan mensen die je kent heb je VOLLEDIG gelijk, maar het probleem is dat het grootste deel van mijn vriendenkring niet zo'n trippers zijn, en als ze trippen is het meestal op salvia, truffels, paddo's ... ;/
Maar ja, ooit zal me de kans wel gegund worden om Alice uit te proberen (;

Nogmaals bedankt voor je reactie!
Greets Herbalisme
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."