#1
Hallo psychs/trippers!
Een goeie maand geleden ben ik naar Dour geweest, een festival in België.
Er waren heel wat verschillende soorten drugs te vinden, & ik ben al heel lang op zoek naar Lsd dus ik ging wat gaan rondvragen, na niet al te lang zoeken vond ik al een verkoper, ik kocht 3 zegeltjes ( Waren volgens de verkoper Hofmann-zegeltjes )
Ik besloot te wachten tot na het festival zodat ik een goeie setting had zodat ik lekker op mijn gemak in een vertrouwde omgeving kon trippen. Maar heb wel besloten om een medium portie mushrocks te consumeren op de camping & op de laatste dag nam ik voor de eerste keer 2cb.
Enkele dagen na het festival ( nadat ik volledig recovered was ) besloot ik een dagje vrij te nemen van het dagelijkse leven & eens kijken wat Lsd te bieden had.
Eerst rolde ik wat jointjes en daarna legde ik het zegeltje op m'n tong, ik ging op een comfortabele manier in de zetel liggen en liet een paar vrienden weten dat ik ging trippen en dus m'n gsm ging afleggen.
Ik voelde een soort van ( ik weet niet hoe het te beschrijven ) licht brandend gevoel onder mijn tong, ik weet niet of dit normaal is, en een tijdje later was het zegeltje volledig opgelost.
Ik voelde me erg opgewonden omdat ik blij was dat ik eindelijk eens kon trippen op Lsd, maar jammergenoeg ondervond ik dat ik 2 uur later er nog de bal van voelde, dus nam ik nog een 2de zegel, opnieuw een licht brandend gevoel en opnieuw geen effect ;c
Dus zouden dit gewoon lege zegels geweest zijn of zou er erg weinig mics opgezeten hebben? Of kwam dit doordat ik een week van te voren truffels had geconsumeerd?
Alvast bedankt!
Greets Herbalisme
Een goeie maand geleden ben ik naar Dour geweest, een festival in België.
Er waren heel wat verschillende soorten drugs te vinden, & ik ben al heel lang op zoek naar Lsd dus ik ging wat gaan rondvragen, na niet al te lang zoeken vond ik al een verkoper, ik kocht 3 zegeltjes ( Waren volgens de verkoper Hofmann-zegeltjes )
Ik besloot te wachten tot na het festival zodat ik een goeie setting had zodat ik lekker op mijn gemak in een vertrouwde omgeving kon trippen. Maar heb wel besloten om een medium portie mushrocks te consumeren op de camping & op de laatste dag nam ik voor de eerste keer 2cb.
Enkele dagen na het festival ( nadat ik volledig recovered was ) besloot ik een dagje vrij te nemen van het dagelijkse leven & eens kijken wat Lsd te bieden had.
Eerst rolde ik wat jointjes en daarna legde ik het zegeltje op m'n tong, ik ging op een comfortabele manier in de zetel liggen en liet een paar vrienden weten dat ik ging trippen en dus m'n gsm ging afleggen.
Ik voelde een soort van ( ik weet niet hoe het te beschrijven ) licht brandend gevoel onder mijn tong, ik weet niet of dit normaal is, en een tijdje later was het zegeltje volledig opgelost.
Ik voelde me erg opgewonden omdat ik blij was dat ik eindelijk eens kon trippen op Lsd, maar jammergenoeg ondervond ik dat ik 2 uur later er nog de bal van voelde, dus nam ik nog een 2de zegel, opnieuw een licht brandend gevoel en opnieuw geen effect ;c
Dus zouden dit gewoon lege zegels geweest zijn of zou er erg weinig mics opgezeten hebben? Of kwam dit doordat ik een week van te voren truffels had geconsumeerd?
Alvast bedankt!
Greets Herbalisme