#1
Ik denk dat de titel wel vrij duidelijk is, maar het zit dus zo :
Een paar maanden geleden heb ik 2,5 zegeltjes 25b nbome genomen.
Ik had er in het verleden al aangename ervaringen mee, maar de laatste keer ging het mis.
Onwetend en naïef dat ik toen was dacht dat het een goed idee zou zijn om een douche te pakken, wat hemels was. Maar na de douche had ik het plots veel te warm, maar ik kon nergens afkoeling vinden. Toen kwamen de gedachtes ' wat als ik slecht ga gaan ?', je weet dat je daar niet op mag ingaan maar toch bleef die gedachte. Na verloop van tijd ( tijd had toen geen waarde ) begon ik steeds dieper in die gedachte te gaan en was ik constant aan het 'proberen niet slecht te gaan'.
Na een tijdje besloot ik gewoon om te accepteren dat ik niet van de trip genoot en heb ik een lange tijd in foetus houding in mijn bed gelegen. Ik had het gevoel dat iedereen het op mij gemunt had en mij wou 'pakken'. Op een punt dacht ik zelfs dat ik ging sterven.
Nu heb ik wel van de vorige trips genoten. Ik heb een paar keer truffels gedaan wat wel leuk was en 2 keer een kleinere dosis van die 25c nbome. Maar in geen enkel van die keren voelde ik me 100% comfortabel. Na vele trip reports te hebben gelezen zou ik LSD eens willen evenaren, maar ik ben bang dat ik weer een bad trip krijg.
Versterkt LSD je gevoelens en gemoedstoestand of heeft het ook een euforische werking zoals mdma en cannabis ?
En is het eventueel niet beter om te candy flippen en lsd en mdma te combineren ( uiteraard in kleine hoeveelheden ). Ik ben gewoon bang dat ik weer ga liggen te piekeren over slecht gaan, terwijl ik die intense, euforische reis door mijn gedachtes wil maken.
Tips en suggesties zijn altijd welkom
Ps: Ik ben 18, ik weeg weinig en ik gebruik regelmatig cannabis. Meer info hoef je maar te vragen.
One love folks !
Een paar maanden geleden heb ik 2,5 zegeltjes 25b nbome genomen.
Ik had er in het verleden al aangename ervaringen mee, maar de laatste keer ging het mis.
Onwetend en naïef dat ik toen was dacht dat het een goed idee zou zijn om een douche te pakken, wat hemels was. Maar na de douche had ik het plots veel te warm, maar ik kon nergens afkoeling vinden. Toen kwamen de gedachtes ' wat als ik slecht ga gaan ?', je weet dat je daar niet op mag ingaan maar toch bleef die gedachte. Na verloop van tijd ( tijd had toen geen waarde ) begon ik steeds dieper in die gedachte te gaan en was ik constant aan het 'proberen niet slecht te gaan'.
Na een tijdje besloot ik gewoon om te accepteren dat ik niet van de trip genoot en heb ik een lange tijd in foetus houding in mijn bed gelegen. Ik had het gevoel dat iedereen het op mij gemunt had en mij wou 'pakken'. Op een punt dacht ik zelfs dat ik ging sterven.
Nu heb ik wel van de vorige trips genoten. Ik heb een paar keer truffels gedaan wat wel leuk was en 2 keer een kleinere dosis van die 25c nbome. Maar in geen enkel van die keren voelde ik me 100% comfortabel. Na vele trip reports te hebben gelezen zou ik LSD eens willen evenaren, maar ik ben bang dat ik weer een bad trip krijg.
Versterkt LSD je gevoelens en gemoedstoestand of heeft het ook een euforische werking zoals mdma en cannabis ?
En is het eventueel niet beter om te candy flippen en lsd en mdma te combineren ( uiteraard in kleine hoeveelheden ). Ik ben gewoon bang dat ik weer ga liggen te piekeren over slecht gaan, terwijl ik die intense, euforische reis door mijn gedachtes wil maken.
Tips en suggesties zijn altijd welkom
Ps: Ik ben 18, ik weeg weinig en ik gebruik regelmatig cannabis. Meer info hoef je maar te vragen.
One love folks !
