Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums1e keer trippen op lsd met badtrip in het verleden

1e keer trippen op lsd met badtrip in het verleden

4 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
h
hendrixisgodLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik denk dat de titel wel vrij duidelijk is, maar het zit dus zo :

Een paar maanden geleden heb ik 2,5 zegeltjes 25b nbome genomen.
Ik had er in het verleden al aangename ervaringen mee, maar de laatste keer ging het mis.
Onwetend en naïef dat ik toen was dacht dat het een goed idee zou zijn om een douche te pakken, wat hemels was. Maar na de douche had ik het plots veel te warm, maar ik kon nergens afkoeling vinden. Toen kwamen de gedachtes ' wat als ik slecht ga gaan ?', je weet dat je daar niet op mag ingaan maar toch bleef die gedachte. Na verloop van tijd ( tijd had toen geen waarde ) begon ik steeds dieper in die gedachte te gaan en was ik constant aan het 'proberen niet slecht te gaan'.
Na een tijdje besloot ik gewoon om te accepteren dat ik niet van de trip genoot en heb ik een lange tijd in foetus houding in mijn bed gelegen. Ik had het gevoel dat iedereen het op mij gemunt had en mij wou 'pakken'. Op een punt dacht ik zelfs dat ik ging sterven.

Nu heb ik wel van de vorige trips genoten. Ik heb een paar keer truffels gedaan wat wel leuk was en 2 keer een kleinere dosis van die 25c nbome. Maar in geen enkel van die keren voelde ik me 100% comfortabel. Na vele trip reports te hebben gelezen zou ik LSD eens willen evenaren, maar ik ben bang dat ik weer een bad trip krijg.
Versterkt LSD je gevoelens en gemoedstoestand of heeft het ook een euforische werking zoals mdma en cannabis ?
En is het eventueel niet beter om te candy flippen en lsd en mdma te combineren ( uiteraard in kleine hoeveelheden ). Ik ben gewoon bang dat ik weer ga liggen te piekeren over slecht gaan, terwijl ik die intense, euforische reis door mijn gedachtes wil maken.

Tips en suggesties zijn altijd welkom

Ps: Ik ben 18, ik weeg weinig en ik gebruik regelmatig cannabis. Meer info hoef je maar te vragen.

One love folks ! :stoned:
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#2
Eerst even wat opheldering gevraagd:
Je praat over 25b, later in je topic verwijs je naar 25c...wat blijkbaar hetzelfde is.
Bedoel je nu 2C-B? Of wat nou precies...?

Als het 2C-B is heb ik nog nooit van zegeltjes gehoord in die vorm...

Als je al bang bent om bad te gaan voor je LSD gaat nemen zou ik je het beslist NIET aanraden.
LSD versterk evenals paddo's/truffels/.... je gemoed/emoties/....

Over het gaan combineren met mdma etc... zou ik als ik jou was me helemaal nog niet aan wagen.
Leer eerst wat comfortabel te zijn met het psychedelicum zelf voor je gaat combineren.

Je bent nog maar 18, stel het gebruik van psychedelica nog wat uit, je hebt immers nog zoveel tijd om te gaan experimenteren.

Als je dan toch een euforische reis wil, neem dan eens een pilletje of wat mdma-poeder met wat lachgas en wiet erbij...

Peace
h
hendrixisgodLid
01-01-2024, 00:00
#3
Eerlijk gezegd ben ik zelf aan het twijfelen of het nu 25c-nbome of 25b-nbome was. Maar het zijn research chemicals, dus ze zijn helemaal niet bekend.
Maar kan je MDMA ook gewoon thuis gebruiken om te trippen/spacen ?
want ik ben altijd super sociaal dan en stilzitten lijkt onmogelijk.
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ben zelf niet bekend met Research chemicals buiten 2C-B, het lijkt me ook helemaal niets.
Het effect kan leuk zijn maar de potentiele "onbekende" risico's weerhouden me ervan het gaan te gebruiken.

hendrixisgod zei:
Maar kan je MDMA ook gewoon thuis gebruiken om te trippen/spacen ?
want ik ben altijd super sociaal dan en stilzitten lijkt onmogelijk.
Klik om te vergroten...

Natuurlijk kan je dat thuis gebruiken om te spacen, het is een andere setting dus de mdma zal je wss ook anders vallen dan op'n feestje oid... Dan word het meer mellow en rustig ipv van springen en zweven op de muziek.

Doe het met een paar vrienden thuis, leuk muziekje op/wierookstokjes aan/....

grts
d
dernaelLid
01-01-2024, 00:00
#5
Bij twijfel, doe het niet!

En misschien is het een beter idee om eerst wat met truffels te experimenteren als je daaraan toe bent. Lekker licht beginnen en elke keer een beetje opbouwen, tot je jouw ideale dosis hebt gevonden. zorg ook dat er iemand in de buurt is met ervaring, voor het geval dat. :wink:

Groetjes,
Dernael. :stoned:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."