Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste zegel werkte niet.

Eerste zegel werkte niet.

2 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
R
RedneckLid
01-01-2024, 00:00
#1
Oke bedankt voor de info.
Ik zal het van het weekend wel zien wat er gebeurt.
R
RedneckLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo mensen,
Ik had vorige x een hofman op en heb alleen maar een tintelend gevoel in me lichaam van gekregen nu heb ik een zwaardere gekregen.
Maar vraag me eigen af of je voor lsd ook inmum voor kan zijn. Want heb jaren geleden pillen op waar lsd in zat en heb daar toen ook niks van gemerkt terwijl de rest van me vrienden groep wel aan het trippen waren terwijl ik er meer dan hun op had.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Immuun voor LSD zijn heb ik nog nooit van gehoord, uiteraard geldt wel voor elke drug dat de een er gevoeliger voor is dan de ander. Het kan dus best zijn dat jij gewoon wat meer nodig hebt dan de rest.

Ik raad je aan je LSD te laten testen bij een testcentrum, er is helaas ook een hoop andere troep in omloop dat als LSD wordt verkocht. Helaas wordt het op het moment echter niet gekwantificeerd waardoor je dus niet weet hoeveel LSD er dan op zo'n zegel zit. Maargoed dan weet je tenminste dat je LSD hebt.

Het kan best dat je weinig voelde van die zegel, er zijn ook best wel veel laag gedoseerde zegels in omloop waarvan je er tenminste 2 of 3 nodig hebt om wat te voelen. Aan de andere kant zijn er soms ook zegels in omloop waarvan 1 al best een hoge dosis is. Hebben jullie die pillen destijds laten testen? Want LSD in pil vorm komt eigenlijk bijna nooit voor, dus de kans is best groot dat het een ander tripmiddel is geweest.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."