Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMicrodoseren met LSD

Microdoseren met LSD

3 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Misschien verwacht je er teveel van? Ik merk oa dat ik er energieker, positiever en geconcentreerder van wordt. Maar het is wel allemaal vrij subtiel, wat ook de bedoeling is aangezien je niet duidelijk onder invloed moet zijn.
J
Jeroen mulderLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo allemaal,

Ik heb nu een paar keer gexperimenteerd met microdoseren. Ik begon met 20 microgram en mijn laatste dosis was 8 microgram. 20 microgram was heel erg aanwezig en was duidelijk te veel voor mij. Ook van de 8 microgram dosis voelde ik de aanwezigheid duidelijk. Ik krijg het er warm van en kan me niet goed concentreren. Begrijpt iemand waar dit aan kan liggen?

Ik heb een postzegel in 10 ml gedestilleerd water laten staan voor zo'n 36 uur. Daarna heb ik de 10 ml water opgetrokken in een spuit van 10 ml. Ik begon met 1 ml wat gelijk staat aan 1/10 deel dus 20 microgram. Mijn laatste dosis was 0,4 ml, wat gelijk staat aan 8 microgram.

Ik ga het morgen met 4 microgram proberen. Dit is wel minder dan de minimale dosering voor een microdose, dus vraag ik mij af of ik dan uberhaupt iets zal voelen.

De zegel was 100% circa 200 microgram, dus daar ligt het niet aan.

Iemand een logische verklaring?
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Jeroen mulder zei:
Iemand een logische verklaring?
Klik om te vergroten...
Je bent er blijkbaar erg gevoelig voor, iedereen is immers anders. Je hoort je in ieder geval nog wel te kunnen concentreren met een microdosis op, anders heb je gewoon teveel gehad.

Ik krijg het overigens ook altijd wel wat warm van microdoseren, hoort er een beetje bij in mijn optiek.
J
Jeroen mulderLid
01-01-2024, 00:00
#4
Voor zover ik weet ben ik juist helemaal niet zo gevoelig voor drugs. niet voor xtc dan, psychedelics is natuurlijk wel weer wat anders. De positieve effecten hoe enthousiast ik er ook over ben, heb ik nog niet echt duidelijk waargenomen. Heb soms wel het gevoel dat ik iets positiever ben maar daar blijft het dan ook bij.

Heb vandaag 4 microgram geprobeerd, voel nu alleen nog een beetje druk in mn hoofd en ben ook wel energieker als normaal.

Misschien moet ik het gewoon een keer helemaal opnieuw doen met een andere zegeltje lsd.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."