Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsheb nu paar lsd gedaan maar ken voor de rest niemand die het ook doet in alkmaar ben ik enige?

heb nu paar lsd gedaan maar ken voor de rest niemand die het ook doet in alkmaar ben ik enige?

7 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
n
ninjaLid
01-01-2024, 00:00
ik heb een paar x lsd gedaan in alkmaar. maar ken voor de rest niemand in alkmaar die het ook gebruikt en wil wel weten wat een paar mooie plekken zijn waar ik het ken gebruiken aan gezien de zomer er aan komt lijkt het me wel wat om er mee naar buiten te gaan..
S

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
Sally Tessio
Lid
Welkom op het forum!
Ik ben niet zo bekend met Alkmaar, dus daarmee kan ik je niet helpen.
Hoe oud ben je overigens? Daar ben ik wel benieuwd naar.
n
ninjaLid
Ik ben 30 jaar dus niet te jong der voor.. heb ergens wel eens gelezen dat je ouder dan 21 moet zijn anders gaat et niet zo good
8
8️⃣6️⃣Lid
Valt wel mee, ik was 16 jaar en heb er niks aan overgehouden of zo.

Buiten trippen met mooi weer is gewoon harstikke leuk ja. :)
S
Sally TessioLid
@ninja Just checking. :) Het gebeurt weleens dat er iemand van 14 of 15 een account aanmaakt en psychedelica blijkt te gebruiken zonder er enige kennis van te hebben. Er hoeft trouwens niet iets per se fout te gaan wanneer je op minderjarige leeftijd LSD gebruikt. Het is alleen niet echt verstandig en af te raden.
T
TijdloosLid
Inderdaad beste is toch wachten tot je op zen minst volwassen bent en levenservaring hebt.

Verder waar ik veel LSD mensen vond was op psychelic feestjes of grote festivals als Boom in Portugal. Of samen met een andere ervaren tripper die je via internet kent en gewoon netjes is. Wat tot nu toe bij mij altijd het geval was. Misschien had ik er geluk mee maar ben nog steeds een groot liefhebber van LSD. Niet meer in de extreme doseringen als 5 jaar terug.. (soms 1mg of meer) nu 'gewoon' 300 mics af en toe en heb de tijd van mijn leven :hearteyes:
Peace dude
S
Sally TessioLid
@Tijdloos Of samen met een andere ervaren stripper die je via internet kent en gewoon netjes is. :wink: Je hebt altijd de beste ideeën, Tijdloos.
T
TijdloosLid
Sally Tessio zei:
@Tijdloos Of samen met een andere ervaren stripper die je via internet kent en gewoon netjes is. :wink: Je hebt altijd de beste ideeën, Tijdloos.
Klik om te vergroten...

Haha lol dat auto correct is soms echt te irritant. Moest natuurlijk tripper zijn :innocent:
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."