Geen ervaring met die combi maar als ik logisch nadenk zal de amfetamine de werking van lsd verzwakken. Net zoals je xtc na speed wil doen, dan werkt xtc ook minder. Ik denk zonde van je lsd.
Ja heb er ook geen ervaring mee met de combi , daarom de vraag.Geen ervaring met die combi maar als ik logisch nadenk zal de amfetamine de werking van lsd verzwakken. Net zoals je xtc na speed wil doen, dan werkt xtc ook minder. Ik denk zo de van je lsd.
Ik heb het over recreatief Dex gebruik en dan overslaan naar lsd als de dex net over de piek is.Met dagelijk gebruik van medische dexamphetamine (2.5-10mg per dag) kon ik prima een LSD reis maken.
Dan heb je het over en therapeutische dosis of over een recreatieve (40/50mg) dosis Dex ?Ik had zelf het idee dat de dex de LSD versterkte. Normaliter neem ik 300ug, maar toen ik deze genomen had besloot ik 225ug te doen. Die 225ug voelde minstens net zo sterk als de 300... Misschien wel sterker....
Kan ook aan iets anders liggen overigens...
Met elke dag dex (2.5-10mg) deed MDMA niet echt veel meer bij mij.Ik heb het over recreatief Dex gebruik en dan overslaan naar lsd als de dex net over de piek is.
Gewoon therapeutisch.Dan heb je het over en therapeutische dosis of over een recreatieve (40/50mg) dosis Dex ?
ik neem zowieso maar 100ug als ik het zou nemen.
Hmm ik merkte de laatste keer ook weinig van MDMA. Zou dex de boosdoener zijn dan? Ik kan mij niet herinneren ergens gelezen te hebben dat dex een dergelijke invloed heeft.Met elke dag dex (2.5-10mg) deed MDMA niet echt veel meer bij mij.
LSD werkte echter wel, maar ik weet inderdaad niet hoe dit zal zijn met een grote dosis speed.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."