#1
Hallo allemaal!
Na vele jaren geleden 2 keer geblowd te hebben en vrij recentelijk spacecake gegeten te hebben. Heb ik vanochtend (net voor 12e smiddags) de eerste keer LSD genomen. Laten we zeggen... het is een hele ervaring waarvan de piek wel redelijk over lijkt te zijn, maar de visuals nog absoluut niet. Dus mocht ik een beetje wazig klinken, excuus dat zal de komende uren nog wel minder gaan worden.
Voordat ik hier uberhaupt aan begon heb ik dit hele forum en voor mn gevoel het grootste deel van het internet afgezocht naar ervaringen, tips, tricks, do's, don'ts enzovoorts. Hoewel ik 1 daarvan (de tripsitter) heb genegeerd vanwege gebrek aan, denk ik een wel overwogen keus heb gemaakt wat betreft dosis, set en setting. Juist ook omdat ik alleen ben ben ik voor een vrij beschaafde 75ug gegaan. Dwz 75ug 1P-LSD zoals het verkocht werd.
Ik had hieronder al een heel verhaal getypt... Ik ga eerst even kijken hoe ik daar over een dag of 2 over denk of ik dat post ja of nee. Concreet vraag ik me dit af:
Afgezien van die 2 keer blowen (10+ jaar terug) en 2 keer spacecake (+- maand terug) heb ik nooit drugs gebruikt. Dus 0 ervaring/tollerantie met psychedelische middelen. Ondanks dit kan ik het redelijk sturen welke kant mn gedachten op gaan. Maar voor wat ik gelezen heb zou 75ug een vrij milde trip moeten zijn. En hoewel ik niks heb om het mee te vergelijken vind ik dit al best wel heftig.
Ik heb veel gelezen dat LSD zich aardig laat sturen, of in elk geval in lagere dosis. En dat je behoorlijk suggestief er van wordt.
Nog een poging, concreet:
Als ik daarmee psytrance met koptelefoon luister en psychedelische vormen/patronen/enz zit te kijken. Kan het zijn dat k daarmee veel dieper ga dan "normaal" op zo'n dosis?
Goed de piek heb ik gehad en k kan me genoeg concentreren om dit postje te schrijven. Maar k ben verre van 100% helder zullen we maar zeggen. Misschien dat ik hier morgen alweer anders tegenaan kijk. Maar ik vroeg me in elk geval af of meer mensen die ervaring hebben/denken dat dat zou kunnen.
Alvast bedankt!
Zweefkees93
Na vele jaren geleden 2 keer geblowd te hebben en vrij recentelijk spacecake gegeten te hebben. Heb ik vanochtend (net voor 12e smiddags) de eerste keer LSD genomen. Laten we zeggen... het is een hele ervaring waarvan de piek wel redelijk over lijkt te zijn, maar de visuals nog absoluut niet. Dus mocht ik een beetje wazig klinken, excuus dat zal de komende uren nog wel minder gaan worden.
Voordat ik hier uberhaupt aan begon heb ik dit hele forum en voor mn gevoel het grootste deel van het internet afgezocht naar ervaringen, tips, tricks, do's, don'ts enzovoorts. Hoewel ik 1 daarvan (de tripsitter) heb genegeerd vanwege gebrek aan, denk ik een wel overwogen keus heb gemaakt wat betreft dosis, set en setting. Juist ook omdat ik alleen ben ben ik voor een vrij beschaafde 75ug gegaan. Dwz 75ug 1P-LSD zoals het verkocht werd.
Ik had hieronder al een heel verhaal getypt... Ik ga eerst even kijken hoe ik daar over een dag of 2 over denk of ik dat post ja of nee. Concreet vraag ik me dit af:
Afgezien van die 2 keer blowen (10+ jaar terug) en 2 keer spacecake (+- maand terug) heb ik nooit drugs gebruikt. Dus 0 ervaring/tollerantie met psychedelische middelen. Ondanks dit kan ik het redelijk sturen welke kant mn gedachten op gaan. Maar voor wat ik gelezen heb zou 75ug een vrij milde trip moeten zijn. En hoewel ik niks heb om het mee te vergelijken vind ik dit al best wel heftig.
Ik heb veel gelezen dat LSD zich aardig laat sturen, of in elk geval in lagere dosis. En dat je behoorlijk suggestief er van wordt.
Nog een poging, concreet:
Als ik daarmee psytrance met koptelefoon luister en psychedelische vormen/patronen/enz zit te kijken. Kan het zijn dat k daarmee veel dieper ga dan "normaal" op zo'n dosis?
Goed de piek heb ik gehad en k kan me genoeg concentreren om dit postje te schrijven. Maar k ben verre van 100% helder zullen we maar zeggen. Misschien dat ik hier morgen alweer anders tegenaan kijk. Maar ik vroeg me in elk geval af of meer mensen die ervaring hebben/denken dat dat zou kunnen.
Alvast bedankt!
Zweefkees93