#1
Ik wou je nog even bedanken voor de ondersteuning. Ik heb alsnog later verder kunnen slapen. Ik ben nog nooit bad gegaan en had het al helemaal niet verwacht op zo een kleine dosage. Maar het gaat nu weer goed.Is goed, ik hoor het wel
Ik wou je nog even bedanken voor de ondersteuning. Ik heb alsnog later verder kunnen slapen. Ik ben nog nooit bad gegaan en had het al helemaal niet verwacht op zo een kleine dosage. Maar het gaat nu weer goed.Is goed, ik hoor het wel
Geen probleem man!Ik wou je nog even bedanken voor de ondersteuning. Ik heb alsnog later verder kunnen slapen. Ik ben nog nooit bad gegaan en had het al helemaal niet verwacht op zo een kleine dosage. Maar het gaat nu weer goed.
Daar zijn we voor tochLief!! ā¤ļø Goed gedaan @Snelheid1234
Dankjewel, had het zelf ook fijn gevonden als ik me niet prettig had gevoeltLeuk om te zien dat men hier terecht kan met negatieve tripgedachten. @Snelheid1234, goed gedaan inderdaad. āŗļø
Ah oke dus eig is er gewoon niks meer aan de hand. Erg bedankt. Als er nog iets is zeg ik het wel ik ga proberen te slapen zo
Hallo ik zat een beetje na te denken en dacht van ik heb vorige week vrijdag 5-mapb genomen ong 40mg daarvan. En dus nu de lsd.Hoi,
Ondersteuning aanwezig
En nu heb ik soms last van mijn oor met soms een ruis.Hallo ik zat een beetje na te denken en dacht van ik heb vorige week vrijdag 5-mapb genomen ong 40mg daarvan. En dus nu de lsd.
Door die ruis zit ik te denken dat er iets mis zou zijn in mijn hoofd is dat zo?En nu heb ik soms last van mijn oor met soms een ruis.
Erg bedankt ik zat me een beetje zorgen te maken. Weet je misschien iets wat ik kan doen voor afleiding?Er is hoogstwaarschijnlijk niks mis met je maat.
Vaak merk ik zelf dat als ik me niet chill voel als ik drugs op heb dat het allemaal tussen mān oren zit.
Het werkt voor mij altijd goed om even je patroon te doorbreken en bijvoorbeeld even in een andere kamer te zitten of een ander muziekje te luisteren.
Als je een beetje bezig bent denk je ook niet meer aan je niet chill voelen en gaat het denk ik wel weg
Gamen vind ik wel leuk maar als ik dat nu zou spelen zal ik er geen bal van begrijpen. Muziek luisteren voelt net iets teveel.Vind je gamen leuk?
Je kan een spelletje spelen op je computer of telefoon ofzo.
Je kan een muziekje luisteren en buiten een rondje lopen.
Je kan een film kijken.
Je kan Ff een warme douche nemen
Wat voor films vind je leuk?Gamen vind ik wel leuk maar als ik dat nu zou spelen zal ik er geen bal van begrijpen. Muziek luisteren voelt net iets teveel.
Een rondje lopen is het net iets te koud voor deze tijd. En ik zweet toch al maar heb het ook weer koud.
Weet jij misschien een goeie film op netflix om nu te kijken?
Ohja Forest Gump. Die vond ik vroeger altijd al echt een erg leuke film. Ik ga m nu kijkenā¦Heb je forrest gump of catch me of you can al gezien?
Zijn allebei echt top films
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."