Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Ā© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLsd lichte badtrip

Lsd lichte badtrip

29 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
P
PablotostiLid
01-01-2024, 00:00
#1
Snelheid1234 zei:
Is goed, ik hoor het wel
Klik om te vergroten...
Ik wou je nog even bedanken voor de ondersteuning. Ik heb alsnog later verder kunnen slapen. Ik ben nog nooit bad gegaan en had het al helemaal niet verwacht op zo een kleine dosage. Maar het gaat nu weer goed.
S
Snelheid1234Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Pablotosti zei:
Ik wou je nog even bedanken voor de ondersteuning. Ik heb alsnog later verder kunnen slapen. Ik ben nog nooit bad gegaan en had het al helemaal niet verwacht op zo een kleine dosage. Maar het gaat nu weer goed.
Klik om te vergroten...
Geen probleem man!
S
Snelheid1234Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Natozlato zei:
Lief!! ā¤ļø Goed gedaan @Snelheid1234
Klik om te vergroten...
Daar zijn we voor toch :)
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Good job @Snelheid1234 :handok1::handok1::handok1:
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#5
Leuk om te zien dat men hier terecht kan met negatieve tripgedachten. @Snelheid1234, goed gedaan inderdaad. ā˜ŗļø
S
Snelheid1234Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Roze Olifant zei:
Leuk om te zien dat men hier terecht kan met negatieve tripgedachten. @Snelheid1234, goed gedaan inderdaad. ā˜ŗļø
Klik om te vergroten...
Dankjewel, had het zelf ook fijn gevonden als ik me niet prettig had gevoelt
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Pablotosti zei:
Ah oke dus eig is er gewoon niks meer aan de hand. Erg bedankt. Als er nog iets is zeg ik het wel ik ga proberen te slapen zo
Klik om te vergroten...

Ik herken precies wat je zegt hier. Met truffels of LSD heb ik vaker dat ik oorsuizen of een piep hoor. Als ik met truffels op een hoge dosering ver in mezelf keer, dan word deze piep of ruis alleen maar harder. Heb wel enkele keren toen gedacht dat ik tinnitus zou hebben en van die gedachte werd ik niet vrolijk op dat moment, om het zo maar te zeggen.

Gelukkig blijkt er natuurlijk niets aan de hand te zijn achteraf. Emoties worden altijd keihard versterkt tijdens het trippen, dus als iets tegenzit ga je vaak gelijk uit van het ergste en wordt het alleen maar erger. Uiteindelijk is geruststelling en afleiding eigenlijk altijd de oplossing. Als je alleen bent, dan is nieuwe afleiding zoeken altijd het beste, maar als het even niet gaat is hier wat plaatsen ook altijd een goede oplossing zoals je gezien hebt aan @Snelheid1234 :heartsuit:.

Uiteindelijk zorgt meer ervaring met trippen er ook voor dat je steeds beter met situaties om kan gaan waarin het even minder gaat.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Lief!! ā¤ļø Goed gedaan @Snelheid1234
P
PablotostiLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb 8 uur geleden 75mcg lsd op. Maar ik merk dat ik soms wel nare gedachtes krijg.

ik zou graag wat ondersteuning willen voor nu
S
Snelheid1234Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Hoi,
Ondersteuning aanwezig
P
PablotostiLid
01-01-2024, 00:00
#11
Snelheid1234 zei:
Hoi,
Ondersteuning aanwezig
Klik om te vergroten...
Hallo ik zat een beetje na te denken en dacht van ik heb vorige week vrijdag 5-mapb genomen ong 40mg daarvan. En dus nu de lsd.
P
PablotostiLid
01-01-2024, 00:00
#12
Pablotosti zei:
Hallo ik zat een beetje na te denken en dacht van ik heb vorige week vrijdag 5-mapb genomen ong 40mg daarvan. En dus nu de lsd.
Klik om te vergroten...
En nu heb ik soms last van mijn oor met soms een ruis.
P
PablotostiLid
01-01-2024, 00:00
#13
Pablotosti zei:
En nu heb ik soms last van mijn oor met soms een ruis.
Klik om te vergroten...
Door die ruis zit ik te denken dat er iets mis zou zijn in mijn hoofd is dat zo?
S
Snelheid1234Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Er is hoogstwaarschijnlijk niks mis met je maat.
Vaak merk ik zelf dat als ik me niet chill voel als ik drugs op heb dat het allemaal tussen m’n oren zit.
Het werkt voor mij altijd goed om even je patroon te doorbreken en bijvoorbeeld even in een andere kamer te zitten of een ander muziekje te luisteren.
Als je een beetje bezig bent denk je ook niet meer aan je niet chill voelen en gaat het denk ik wel weg
P
PablotostiLid
01-01-2024, 00:00
#15
Snelheid1234 zei:
Er is hoogstwaarschijnlijk niks mis met je maat.
Vaak merk ik zelf dat als ik me niet chill voel als ik drugs op heb dat het allemaal tussen m’n oren zit.
Het werkt voor mij altijd goed om even je patroon te doorbreken en bijvoorbeeld even in een andere kamer te zitten of een ander muziekje te luisteren.
Als je een beetje bezig bent denk je ook niet meer aan je niet chill voelen en gaat het denk ik wel weg
Klik om te vergroten...
Erg bedankt ik zat me een beetje zorgen te maken. Weet je misschien iets wat ik kan doen voor afleiding?
S
Snelheid1234Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Vind je gamen leuk?
Je kan een spelletje spelen op je computer of telefoon ofzo.
Je kan een muziekje luisteren en buiten een rondje lopen.
Je kan een film kijken.
Je kan Ff een warme douche nemen
P
PablotostiLid
01-01-2024, 00:00
#17
Snelheid1234 zei:
Vind je gamen leuk?
Je kan een spelletje spelen op je computer of telefoon ofzo.
Je kan een muziekje luisteren en buiten een rondje lopen.
Je kan een film kijken.
Je kan Ff een warme douche nemen
Klik om te vergroten...
Gamen vind ik wel leuk maar als ik dat nu zou spelen zal ik er geen bal van begrijpen. Muziek luisteren voelt net iets teveel.
Een rondje lopen is het net iets te koud voor deze tijd. En ik zweet toch al maar heb het ook weer koud.
Weet jij misschien een goeie film op netflix om nu te kijken?
S
Snelheid1234Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Pablotosti zei:
Gamen vind ik wel leuk maar als ik dat nu zou spelen zal ik er geen bal van begrijpen. Muziek luisteren voelt net iets teveel.
Een rondje lopen is het net iets te koud voor deze tijd. En ik zweet toch al maar heb het ook weer koud.
Weet jij misschien een goeie film op netflix om nu te kijken?
Klik om te vergroten...
Wat voor films vind je leuk?
S
Snelheid1234Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Heb je forrest gump of catch me of you can al gezien?
Zijn allebei echt top films
P
PablotostiLid
01-01-2024, 00:00
#20
Snelheid1234 zei:
Heb je forrest gump of catch me of you can al gezien?
Zijn allebei echt top films
Klik om te vergroten...
Ohja Forest Gump. Die vond ik vroeger altijd al echt een erg leuke film. Ik ga m nu kijken…

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."