Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBeste upper in combinatie met (1p)LSD

Beste upper in combinatie met (1p)LSD

5 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
R
ReggaeBlasterLid
01-01-2024, 00:00
#1
Beste Drugsforum leden,

Ik ben sinds een jaar behoorlijk aan het experimenteren met drugs en merk toch wel dat ik het enorm leuk vind. Ik houd enorm van uppers en dan met name van XTC/MDMA alleen wil dit max 1X per 2 maanden gebruiken. Dit bewaar ik dan ook voor de feestjes waar ik het het echt waard vind. Ook heb ik coke een aantal keren gebruikt zowel in combinatie met alcohol als alleen cocaine zelf. Ik vind coke ook heerlijk ivm met de bak met energie die ik ervan krijg. Echter in combinatie met alcohol heb ik de ergste kater ooit gehad maar ook als ik het nuchter gebruik kan ik maar max een uur of 5 door en dan ben ik 1 bak chagrijn en niet meer vooruit te branden.
Ook vind ik trippen helemaal geweldig. Nu ga ik aankomende ADE naar de ziggo dome naar een technofeest met o.a knopjeskoning Reinier Zonneveld, en wil hier niet weer xtc gebruiken ivm dat het dan pas een maand na de laatste keer gebruiken is.
Ik zit eraan te denken 1p-LSD te gaan gebruiken. Ik ben altijd enorm geobsedeerd door de lichtshows en dit lijkt me op LSD te gek. Ik heb zegels van 100mic liggen en dat is een dosis die ik goed aan kan. Echter wil ik daar niet staan en op een gegeven moment geen energie meer hebben en dus wil ik (mocht ik LSD gaan gebruiken) een upper meenemen zodat ik op het einde nog wat kan nemen om die extra energie boost te krijgen zodat ik niet inkak op het einde. Ook 2CB heb ik al flink wat keren gebruikt waaronder enkele keren op feestjes alleen ik ben na 2 uur niet meer vooruit te branden en mn benen zijn super zwaar. dit is hem dus ook niet. Nu heb ik een paar vragen:

1 Welke combinatie met (1P)LSD qua upper zou het beste zijn? Heb nog nooit LSD op een feestsetting gebruikt maar wel thuis. Ik weet dus niet of ik hier 8 uur lang op kan dansen. Ik ben opzoek naar een upper die de LSD niet laat uitwerken (qua visuals) en me nuchter laat voelen maar dat ik mijn visuals behoudt en heel veel energie heb.
2 Ook zou nog een eventuele optie zijn Speed. Ik heb nog nooit speed gebruikt maar dat lijkt me de ultieme drug voor mij als ik op een feestje ben. Hoe erg zit speed op je serotonine en put dit het erg uit? Kan het kwaad een maand na xtc gebruik om dan speed te gebruiken? Ook ga ik 2 december naar een enorm goed techno feest en hier ga ik dan gegarandeerd weer xtc gebruiken. dat is dan 9 weken na de vorige keer XTC. Hoe zit dit als ik tussendoor een keer speed gebruik en een maand later weer xtc?
3 Ik ben opzoek naar een upper (rc's of de bekendere middelen) die op coke lijkt alleen dan een langere werkingsduur heeft waardoor je enkele keren moet bijpakken in plaats van elke 3 kwartier met die verdomde coke. Ik ben echt opzoek naar veel energie. Het euforische entactogene (met name middelen die zorgen voor blokkering opname serotonine en extra afgifte serotonine) hoeft er dan niet echt te zijn.

Voor nu zijn dit mijn vragen. Ik heb altijd enorm lange berichten dus excuses maar ik wil altijd alle mogelijke gevaren en 100% alle info weten voordat ik een middel tot me ga nemen.
V
VJ_LSD72Lid
01-01-2024, 00:00
#2
6-APB werkt prima samen met LSD en van bijpakken is vaak geen sprake met dit spul.
P
PlexLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik vind persoonlijk 4-FMA een heerlijke stim voor feestjes, ook 3-FA ben ik fan van. Wel zou ik hiermee opassen in combinatie met LSD aangezien dit de kans op slecht gaan aanzienlijk vergroot.
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#4
LSD is in zekere zin zelf al een upper. Het is een namelijk een psychedelicum met een sterke stimulerende werking, in tegenstelling tot bijvoorbeeld paddo’s die meer sedatie veroorzaken. Het is dus de vraag of je echt nog meer energie nodig gaat hebben. Met LSD trilt mijn lichaam al van de energie.

Over het algemeen wordt de combinatie van psychedelica en uppers afgeraden, omdat je van uppers een beetje obsessief kan worden. In combinatie met psychedelica kan je dan teveel gaan malen.

De enige uitzondering op deze regel zijn entactogenen zoals mdma of 6-apb. 6-apb komt qua werkingsduur in de buurt van LSD, dus dat kan een voordeel zijn van 6-apb. Entactogenen die meer de stimulerende kant op gaan zoals 3-mmc en 4-fma vind ik persoonlijk niet geschikt (maar ik ben extreem voorzichtig).

Als je voor de combinatie gaat zou ik zowel je uppers als je LSD lager doseren dan je gewend bent, omdat combineren de werking van beide stoffen versterkt.
R
ReggaeBlasterLid
01-01-2024, 00:00
#5
@OtherShore Ik ben echt opzoek naar een stimulerend middel in geval van nood als ik geen energie krijg van de LSD. Het entactogene effect hoeft er dus juist niet te zijn want van LSD word ik al gauw snel aanrakerig en praterig. Ik heb nog 3-FA liggen maar nooit gebruikt want kan hier te weinig over vinden op het forum wat goede dosissen zijn en de werkingsduur. Ik zie de meest uiteenlopende verhalen namelijk. Ook is het enorm plakkerig en het lijkt ook nat. Het blijft plakken aan het zakje. Ik durf dus eerlijkgezegd niet het tot me te nemen want als een bepaalde hoeveelheid in een zakje doe zal het weer minder zijn als ik het eruit haal want het blijft dus plakken. heel lastig dus.
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#6
dutchiedutch zei:
Ik ben echt opzoek naar een stimulerend middel in geval van nood als ik geen energie krijg van de LSD. Het entactogene effect hoeft er dus juist niet te zijn want van LSD word ik al gauw snel aanrakerig en praterig.
Klik om te vergroten...
Dus je ervaart LSD al een beetje als entactogeen? Dat snap ik op zich wel, want dat is ook een beetje zo. Het probleem is dat een niet-entactogeen stimulerend middel waarschijnlijk geen positieve uitwerking zal hebben op je trip. Hou er rekening mee dat je dan last krijgt van obsessieve en circulaire gedachten. Dat kan uiteindelijk zelfs leiden tot een bad trip. Het is aan jou, maar ik zou dat risico niet nemen, zeker niet op een feestje.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."