Thnx CHIASME had hem idd bij de verkeerde geplaats, hij staat nu bij het juiste onderwerp.
#2
Wat zijn jullie ervaringen met 4-MTA ( flatliners ) en zijn die nog steeds in omloop?
heb zelf 4 jaar terug een flatliner op een feest weten te bemachtigen, ben eerlijk gezegd nog nooit zo lekker hard gegaan! 4 uur lang knallen, ik vind het samen met xtc de lekkerste chemische stof om op te spacen en te feesten, en ook de lichte halicunaties waren prachtig.
#3
Een beetje browsen op Erowid leert me dat dit middel echt niet aan te raden is. http://www.erowid.org/chemicals/4mta/4mta_basics.shtml
Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar mij lijkt het dat er geschiktere, minder gevaarlijke alternatieven voor voorradig zijn.
#4
je hebt het dus over 2-c-g5 ofzo en niet 4-mta.. ik dacht al hoezo vergelijk je 4-mta ineens met 2cb?? maar gewoon verkeerde plek gepost dus :P
#5
thnx, ik wist niet dat de negatieve bijwerkeingen van 4 MTA zo erg konden zijn in verhouding met het gewenste effect, daarom dat het niet zo gewild en dus niet veel in omloop is.
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.