Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2e keer 2cb, niks gevoeld.

2e keer 2cb, niks gevoeld.

5 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
R
RdukeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Met mijn nieuwsgierigheid naar 2cb (nog nooit getript) heb ik het zo'n 2 maanden geleden geprobeerd samen met een goede vriend. We hadden voor ieder 1,5 pilletje zo groot als xtc, best plat, oranje en met een kroontje als logo. We vonden het al raar omdat we gelezen hadden dat 2cb vaak kleiner is.
Beide voelde we die keer helemaal niks.
We gingen er vanuit dat het slecht spul was en zijn er verder niet op ingegaan.

Ik gokte het er vorige week nog een keer op, die vriend van me was erbij maar bleef nuchter.
Ik had 2 pilletjes iets groter als een zoetje, ook iets dikker al een zoetje, wit met enkele zwarte puntjes. Dit schijnt dus het goede spul te zijn (heb het van een vriend die het thuis in een redelijke hoeveelheid heeft liggen, bekenden voor mij die het ook van hem hebben zijn allemaal positief)
Ik nam ze beide tegelijk, het leek van te voren misschien wat veel maar wilde zeker weten dat ik niet te weinig had.
Ik zat vol zenuwen te wachten, maar ook deze keer niks gevoeld helaas.

Nu ging ik me toch wel degelijk afvragen hoe het kan?
Voor de duidelijkheid: Ik gebruikte geen andere drugs, geen alcohol, heb ongeveer een uur voor inname gegeten, heb verder ook geen ziektes o.i.d.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#2
Je vraagt advies, maar geeft geen achtergrondinformatie. Hoe moeten wij nou weten wat er fout gaat als je ten eerste niet eens zekerheid hebt over het feit dat het uberhaupt 2cb is? En als het dat wel is, welke hoeveelheid.
F
FronskeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Een lege maag is van vitaal belang voor een goede 2-cb trip.

Verder ken ik enkele mensen die 2-cb geprobeerd hebben (20-25mg), sommigen zelfs meerdere keren, maar die er niets van voelden. Ofwel hadden ze een te volle maag, of ze hadden recent teveel andere tripmiddelen genomen waardoor ze een zekere tolerantie hadden, ofwel zijn ze uit zichzelf ongevoelig(er) voor dit middel.

Mijn advies voor hen : meer nemen. Mijn advies voor jou : eerst laten testen.
A
AldousLid
01-01-2024, 00:00
#4
Fronske zei:
Mijn advies voor jou : eerst laten testen.
Klik om te vergroten...
Beste advies dat je kan krijgen (al helemaal als je rolexen heb).
C
CHIASMELid
01-01-2024, 00:00
#5
Rduke zei:
Ik nam ze beide tegelijk, het leek van te voren misschien wat veel maar wilde zeker weten dat ik niet te weinig had.
Klik om te vergroten...


:tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:
i
ilyasLid
01-01-2024, 00:00
#6
Rduke zei:
Ik gokte het er vorige week nog een keer op, die vriend van me was erbij maar bleef nuchter.
Ik had 2 pilletjes iets groter als een zoetje, ook iets dikker al een zoetje, wit met enkele zwarte puntjes.
Klik om te vergroten...
Zo zagen die van mij er ook uit :beer:, maar dat wil niets zeggen natuurlijk.

En voor de rest, luister naar wat hierboven is gezegd. Volgens mij was het de volle maag. Als ik 2c-b neem zorg ik dat mijn laatste maaltijd een lichte maaltijd is en dat ik die opeet 6-7 uur voor ik ga trippen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."