Even copy+paste. ;P
POST 1
Nou, ik wilde eigenlijk gaan pitten een half uur geleden maar dat gaat niet. Even snel een reportje tikken, zullen wel wat fouten in staan, lekker harken op de verkeerde toetsen etc.
Rond 18:30 ~300 mg Bk-MBDB in water.
Na 5 minuten kreeg ik het al gloeiend heet, ik dacht wtf, zo snel heb ik het met niets meegemaakt. Zweten als een gek en ik zat te wachten op een piek. Die niet kwam. Na 20/25 minuten begon de hitte af te nemen en zat ik als het ware in een soort speedy roes. Ik voelde totaal niet de euforie die ik met MDMA of M1 normaliter wel heb, de empathie was er wel, in dezelfde mate als bij MDMA of M1. Tijdens dit allemaal liep ik heen en weer tussen PC, tv en keuken. IJsberen, ijlen op msn en water drinken. Als ik een tijdje stil had gezeten en ik stond op dan was ik bijna niet meer in staat om te lopen, de spieren in m'n armen en benen stonden helemaal strak. Moeilijk grote doppen ook toen ik in de spiegel keek.
Rond 20:00 bel ik een collega op om even te vertellen van hoe en wat, moest hem toch nog hebben over werk. Hij hoorde al aan me dat ik wat gebruikt had. Goed, hij was toevallig in de stad en kwam ook nog even langs. Ik schrok me de kanker van de deurbel, schrok ook al van een pistoolschot op tv. Beetje aan de paranoïde kant dus.
Rond 20:30 ~300 mg bB-MBDB in water. M'n collega 150 mg M1 in water.
Hij komt weer op na een minuut of 5, krijg het weer ontzettend heet maar minder dan tijdens de eerste dosis. M'n collega heeft net gegeten en hij voelt de M1 opkomen na een minuut of 20. Hij begint echt extreem te zweten en werkt naar z'n piek toe, hij zat flink te spacen, was erg lang geleden dat hij een MDMA-achtige substantie op had. Zijn eerste keer M1, hij gebruikt regelmatig sos en wiet.
Goed, hele avond lopen praten (en van de hak op de tak springen) en half film lopen kijken. Ik moet om de 10 minuten even opstaan en een stuk lopen zodat ik nog zeker weet dat m'n benen het doen! Ik had echt heel veel moeite om het onder controle te houden. De trap aflopen om hem gedag te zeggen was lastig.
M'n collega ging rond middernacht weg en ik dacht bij mezelf, kijken hoe een kleine dosis M1 hierbij werkt.
Rond 00:15 ~125 mg M1 in water.
Voel de M1 een heel klein beetje opkomen na een half uur maar het is niet genoeg om iets van euforie te bewerkstelligen. Had ik ook beter niet kunnen doen maar goed, zonde!
Heb ergens laat in de avond nog een mandarijn op maar dat ging er moeizaam in. M'n kaken had ik ook totaal niet onder controle, geen last van klapperen maar echt fucking veel grinden. Kostte me ook moeite te drinken, het leek wel of m'n kaken van links naar rechts gingen als ik het glas op m'n mond zette. Werd er erg paranoïde van, dacht dat m'n collega me voortdurend aan zat te staren.
Rond 04:00 probeer ik te slapen maar heb ik godsgruwelijke last van m'n nek. Komt door die M1, heb ik wel vaker last van gehad.
Conclusie: Geen euforie en lijkt HEEL veel op speed, M1 heeft ook een speedy aftereffect voor mij meestal maar dit is echt net speed. Ga het niet meer gebruiken, heb nu alleen nog 400mg over. Kijken of ik er een maat mee kan verblijden.
POST 2
Ok, snel een update, kan toch niet slapen.
Ik lig op bed en de spieren worden een beetje losjes en ik begin de controle weer wat terug te krijgen en me wat relaxter te voelen. Ik kijk naar Annette Barlo op RTV Utrecht en denk aan de tijd dat ik nog een klein jochie was die zo genoot van de serie Oppassen! Ik voel mezelf opeens heel aanhankelijk en will graag een vriendin van me vasthouden. Ik stuur haar een sms met hoe ik me precies voel en wat ik op heb. Geen reactie daarop, het is vroeg in de morgen. Dit is ze wel een beetje van me gewend ook.
Goed, ik voel me weer een stuk beter en ga zitten malen in m'n hoofd. Ik krijg opeens twee geniale ideeën over de invulling van een module die ik volg op de uni. Details laat ik achterwege, niet relevant. Ik heb nog nooit zoiets meegemaakt, dat ik opeens iets geniaals uit het niets bedacht. Heel vreemd.
Ik ben redelijk blij met mezelf op dat moment en laat m'n gedachten wat de loop. Ik voel het langzaam in me sluipen, een vlaag van euforie. Een seconde of 10 ben ik blij met hoe alles is gelopen en met wie ik ben. De euforie verdween en ik voelde me tevreden, voldaan.
Hele vreemde trip. Je moet jezelf een beetje sturen denk ik met het gebruik van Bk-MBDB, ik heb vlagen van paranoia gehad en vlagen van empathie en het bij iemand willen zijn. Het is maar welke kant je op wil denk ik. MDMA en M1 sturen je meestal wel de 'vrolijke' kant op.
Ok, nu toch maar proberen te slapen.
POST 3
Uiteindelijk is het dus goed gekomen. Voel me over het algemeen een stuk beter, ik weet weer beter wat m'n doelen zijn en wat ik er voor moet doen. Zoals ik al zei; dit spul moet je een soort van besturen, leuke dingen doen/kijken/luisteren, dingen waar je vrolijk van wordt of je je erg bij je op je gemakt voelt. Schijnbaar doet RTV Utrecht dit bij mij, als ik Henk Westbroek weer eens grappen over z'n eigen alcoholisme zie maken krijg ik een glimlach op m'n muil.
Goed over de dosering. Ik vind M1 al een stuk milder dan MDMA en als bij elk stukje informatie wat ik gevonden heb te zien krijg dat Bk-MBDB nog een tikje milder is dan neem ik die 'gok' om op het oog een grotere dosis te nemen. Nu ken ik m'n eigen lichaam wel redelijk en weet ik wat ik kan hebben. Gebruik al een jaar of 11/12 van alles en nog wat en heb over het algemeen een hoge tolerantie tot de meeste goedjes. Ook heb ik er een stronthekel aan als het NET niet inslaat, dat ik maar probeer om het te laten komen en het net niet werkt.
Ik denk uiteindelijk ook dat de dosering iets te hoog was en het verstandiger is om met een lagere dosis te beginnen. Vooral als je het nog niet eerder gedaan hebt. Ik weeg af wat het 'beste' is om te doen en daar neem ik eerdere ervaringen (met soortgelijk spul) ook in mee.
Ik vond het uiteindelijk een geslaagde nacht, heb nog 2 uurtjes HEERLIJK geslapen van 8 tot 10. Net twee sinaasappels en een muesli reep naar binnen gewerkt. Voel me erg prettig eigenlijk. Normaal heb ik een stevige comedown van dit soort uppers maar er is niets aan de hand. Over 2 dagen komt de dip ook niet, ik voel het de dag na gebruik eigenlijk direct al.
Nu even een pauze inlasten me dunkt.
Conclusie:
Zat in speedrush met overal verkrampte spieren, vooral in m'n nek. Probeerde te gaan slapen rond een uur of 4, lag ik nog te stuiteren in bed. Biertje erbij gepakt en proberen te kalmeren.
Ik zet de tv (RTV Utrecht!) aan en krijg golven van hele fijne gevoelens over me heen, voel me echt thuis en veilig. Uiteindelijk een ervaring die ik nog niet had meegemaakt, je moet het met dit spul wel sturen in de goede richting. Ging een paar keer de paranoïde kant, uiteindelijk toch nog goed gekomen.