#1
in wat voor een land leven we? Ik heb zon beetje alles gebruikt ook geshot, ben dus begonnen met soft drugs stuf wiet, maar IK BEN NU 5 JAAR CLEAN, TEGEN ALLE ADVIEZEN IN GESTOPT MET DE METHADON een jaar of 8 al van de drank af, ik rookte echter erg veel wiet en heb dit eigenlijk nodig om te kunnen slapen. maar ben nu ook met roken van tabak gestopt en ook met wiet maar ik krijg de remslaap gewoon soms weken niet. ik ben soms levensgevaarlijk daardoor, ik heb al voor de deur van de bovenburen gestaan met een hele kwaaie kop, sloeg al een gat in mijn slaapkamerdeur en zit er om eerlijk te zijn echt doorheen. IS ER DAN NIEMAND DIE STOPT MET DE METHADON, DIE ZE HIER ZO GEMAKKELIJK VERHOGEN, HOE MEER ZE TAPPEN HOE MEER SUBSIDIE VAN DEN HAAG! IS ER HIER NIET EEN SPECIAAL FORUM VOOR IK WAS POLYGEBRUIKER EN 20-25JAREN DAKLOOS EN CRIMINEEL, MAAR IK BEN VERANDERD,NIET MEER CRIMINEEL, dan lees ik net:...
die wout die dat 12jarige overbuurmeisje heb vermoord beroept zich in hoger beroep dat ie gaten in ze geheugen heb gekregen
door wiet roke wat een sukkel, die krijg dan TBS en is zo weer vrij, wie zijn nu de criminelen!
Schande, ik heb zo vaak gezeten ik durf er gewoon nog nie 1 wietplantje voormezelf neer te zetten, maar er zit wel een kans in dat ik een x door het lint ga bij zon pleuriswout!!!![:angry:]()
die wout die dat 12jarige overbuurmeisje heb vermoord beroept zich in hoger beroep dat ie gaten in ze geheugen heb gekregen
door wiet roke wat een sukkel, die krijg dan TBS en is zo weer vrij, wie zijn nu de criminelen!
Schande, ik heb zo vaak gezeten ik durf er gewoon nog nie 1 wietplantje voormezelf neer te zetten, maar er zit wel een kans in dat ik een x door het lint ga bij zon pleuriswout!!!