Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSynthetische cannabinoïden

Synthetische cannabinoïden

2 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
J
JdaKLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ben mij een beetje aan het verdiepen in RC's en heb er een aantal op de planning staan (MXE, 4-FA...)

Nu zie ik bij veel vendors dat ze de zogenaamde "synthetic canabinoids" verkopen. Ik weet niet wat ik hiervan moet denken. Ik heb vrij veel slechte berichten gehoord over deze stoffen en het lijkt me ook totaal niet op gewone canabis lijken (waar ik dit op baseer weet ik niet).

Heeft iemand misschien ervaring met deze middelen?
R
RealitiesLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb zelf geen ervaring met synthethische cannabinoiden, maar ze zijn in ieder geval ( op gewichtsbasis sowies) veel potenter dan natuurlijke THC.

Je hebt de JWH-/// reeks en de AM-/// reeks

RC Chemicals zijn niet te onderschatten vind ik:

bv; vroeger amfetamines, nu MDPV , alpha-PVP,...( badzouten), veel sterk

vroeger LSD, nu bv. 25_I_Nbome.; DOX series...synthethische LSD/hallucinogenen

vroeger wiet/THC, nu JWH-018 bv. of de AM-.... series, synthethische cannabis

Ze zijn eerder onderschat vind ik dan overschat.
p
pammetje82Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik kan je vertellen dat ze allemaal een "onderdeel" zijn van thc kwa gevoel. Het voelt als THC maar het mist altijd iets welke je ook neemt. Heb zelf alleen ervaring met JWH-018 en UR-144.
De JWH's zijn tegenwoordig volgens mij niet meer te verkrijgen maar toch zou ik alle cannabinoiden die "napthalene" in de chemische formule bevatten zowiezo vermijden. Napthalene zou namelijk weleens een metaboliet van de JWH's kunnen zijn en ze zijn echt extreem kankerverwekkend. 1 dosis van zon cannabinoide zou 1000x zou kankerverwekkend zijn als een joint, dus ik zou zeggen laat deze mooi zitten.

En zowiezo ben ik van mening dat de doelgroep voor deze soort RC's in de landen ligt waar cannabis niet is gelegaliseerd, omdat ze daar wel legaal zijn en ook stoned willen worden. Als je t mij zou vragen zou ik zeggen "hou het lekker bij een wietje of hasj` :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."