Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2C-B

2C-B

4 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
r
r2aLid
01-01-2024, 00:00
#1
Heey mensen,

De laatste tijd ben ik bezig met 2C-B, heb erg veel gelezen over deze drug en heb het nu in totaal 2x gedaan, allebei de keren was het in pil formaat en geen poeder, met een dosering van 18mg.
De eerste keer had ik er eentje op (18mg), de 2de keer had ik er 2 geprobeerd, bij de piek bij genomen. ( 36mg )

Nu is het weer vakantie en willen ik en een vriend van me dit samen gaan doen, ik heb ze nu weer in pil formaat, er zit 25mg in ( getest door degene ) en ze kosten €10 ( wat is dit spul duur zeg!)

Ik heb het zelf nu dus al 2x gedaan, maar mijn maat ( D ) waar ik het mee ga doen heeft het nog nooit gedaan, maar wel paddo's en lachtruffels.
Nu is dus een van mijn vragen of D en ik de eerste keer eentje van 25mg kan nemen, of eerst die van 18mg ( ik ga zelf waarschijnlijk voor de 25mg, en later op de piek nog eentje van 25mg ( als de mood er een beetje in zit natuurlijk)) Zelf denk ik dit wel aan te kunnen, maar wat denken jullie erover en kan D gewoon volgen of zeggen jullie iets anders?
want ik zou zeggen beginnen met de 25mg, dan doe je het metteen goed :rock:

Ook heb ik erbij nog nooit iets anders gebruikt ik dronk de vorige keer een paar biertjes tijdens de opkomst om me een beetje af te leiden :beer: , maar D blowt en wil dit graag ook eens combineren met 2C-B, is dit te doen, heeft dit invloed op de trip? :stoned:

Nu heb ik denk ik alles gehad, ook hoor ik graag wat van jullie ervaringen over 2C-B :grin:

Grtz
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Pfff nou mijn eerste keer trippen was met 2cb en toen nam ik in eerste instantie 10mg, en dat vond ik wel genoeg haha :') maar misschien ben ik dan wel een mietje :P
Binnenkort ga ik wel weer doen en dan neem ik 18 mg.
r
r2aLid
01-01-2024, 00:00
#3
Haha als jij t zegt :tongueout:

Maar ik had gelezen dat 2C-B niet direct hallucinerend is, en ook niet trippend.
Check deze pagina voor de info:

http://www.erowid.org/experiences/exp.php?ID=5850

Na dit gelezen te hebben weet ik ook niet zeker of ik voor de 25 mg ga, maar ze doornidden delen maakt het weer heel weinig.
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Oh. Nou ik tripte van 10mg prima hoor....? Zag overal kleuren en patronen en dingen.
s
sejkuLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik persoonlijk zou kiezen voor 25mg dan doe je het, zoals je zelf zegt, ineens goed, al hangt het natuurlijk van persoon tot persoon af

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."