#1
Hallo df gebruikers,
Heb een vraag over fury-x oftewel benzofury ik heb dit nog nooit gebruikt en het word mijn eerste rc
als ik wat nieuws ga proberen kijk ik eerst op df om info te verzamelen zodat ik weet waar ik aan begin.
Alleen met fury-x vind ik veel uiteenlopende informatie en daar heb ik niks aan daarom vraag ik het aan mensen die ervaring met het middel hebben mij een beetje te kunnen uitleggen wat ik kan verwachten van het middel wat het nou presies is en hoe ik het op de beste manier tot me kan nemen(nasaal of oraal) wil graag duidelijkheid hebben op het gebied van drugs.
vriendelijke groet - kamikazaa
![:openmouth:]()
Heb een vraag over fury-x oftewel benzofury ik heb dit nog nooit gebruikt en het word mijn eerste rc
als ik wat nieuws ga proberen kijk ik eerst op df om info te verzamelen zodat ik weet waar ik aan begin. Alleen met fury-x vind ik veel uiteenlopende informatie en daar heb ik niks aan daarom vraag ik het aan mensen die ervaring met het middel hebben mij een beetje te kunnen uitleggen wat ik kan verwachten van het middel wat het nou presies is en hoe ik het op de beste manier tot me kan nemen(nasaal of oraal) wil graag duidelijkheid hebben op het gebied van drugs.
vriendelijke groet - kamikazaa