Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2C-E & Festival

2C-E & Festival

1 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
F
Freddie.FLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo, leden! :)

Ter verduidelijking; dit is niet mijn eerste bezoekje aan dit forum maar ik ben over verloop van tijd mijn gegevens kwijt geraakt. Hence the new account, maar nog steeds een groot fan en fervent lezer.

Zoals de titel al doet vermoeden, ben ik benieuwd of er leden zijn die ervaring hebben met 2C-e op een festival. Aankomende vrijdag zal ik deze RC gaan proberen. Ik ben een doorgewinterde tripper maar heb dit goedje nog nooit eerder gebruikt. Van 2C-B heb ik tientallen keer mogen genieten en ook in hogere doseringen (40/50 mg) ben ik er bekend mee, nooit als naar ervaren en ook andere tripdrugs (LSD, paddo, truffel, Keta) ben ik geen vreemdeling voor. Ik heb hier en daar gelezen dat sommige mensen het afraden, omdat het niet zo zeer een party drug is. Omdat ik toch flink wat gewend ben, heb ik toch besloten om deze setting te kiezen; vooral uit nieuwsgierigheid (dan wel uitdaging) maar ook omdat het een tweedaagsfestival is. De dag erna wil ik 4FA droppen en het lijkt me wat prettiger om een goede nachtrust te hebben na de eerste dag. Andere 2C's of trippers heb ik helaas op dit moment niet tot mijn beschikking.

Ik vraag me af of er mensen zijn die er ervaring mee hebben, en me kunnen vertellen wat ik mag verwachten. Tips of aanraders om de misselijkheid waar ik wat over heb gelezen te vermijden? Ik kijk er niet naar uit om kotsend op het gras te liggen. :P

Het is een elektronisch muziekfestival, oa Massive Attack treden op en ik kijk er dan ook erg naar uit om e rdaar van te genieten haha :mrgreen:

Niet geheel onbelangrijke informatie, ik denk tussen de 10/15 mg te droppen. Ook daarover is een advies welkom!
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoi!

2c-e is een vrij stevig tripmiddel maar gezien je ervaring zou dat geen probleem moeten zijn. Het heeft bij mij (!) nooit de zwaarte gehad die bijvoorbeeld paddo's of LSD wel in zich draagt, het gaat diep, maar toch op een oppervlakkige manier.

Voornaamste zorg vanuit mijn oogpunt is dan ook de lengte van de trip. Dat betekend dus rekening houden met hoe laat je uiterlijk wil slapen. Maar vooral ook hoe en waar je aan eten en drinken komt, waar een plek is om even een beetje rust om je heen te hebben, hoe contact te houden met je verloren mede-trippers en/of tripsitters.

Op een festival dus eerst goed de boel verkennen zodat je weet waar je botgezegd poept,eet en slaapt.

Verder is 2c-e een heerlijke drug, prachtige Visuals, intense ervaringen en geniale hersenkronkels. Prima op een festival te doen voor de ervaren psychonaut.

Maar wees dus gewoon goed voorbereid

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."