Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSeroquel en 4-fmp

Seroquel en 4-fmp

2 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
y
yellow2020Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik wil binnenkort 4-fmp gaan proberen maar ik vroeg me af of ik er iets van ga merken omdat ik Seroquel gebruik. Seroquel gaat namelijk de werking van dopamine tegen en ik merk dus ook niet zo veel van cocaine.Van mdma merk ik wel veel omdat dat zijn werken voornamelijk te danken heeft aan serotonine. Ik vroeg mij af wat 4-fmp doet. Werkt het voornamelijk in op dopamine of serotonine?
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#2
Bij 4-fmp merk je duidelijk een effect op je serotonine, maar 4-fmp heeft ook veel werking op je dopamine. Je zou dus een effect op je serotonine moeten voelen, maar een belangrijk component van het effect van 4-fmp zit toch ook in de dopamine en noradrenaline. Ik neem aan dat je hiervan dus minder effect zal ervaren dan van MDMA. Of de combinatie veilig is weet ik niet...

Op internet staan ook EC50 waarden voor verschillende drugs. Wellicht dat je hieraan wat hebt :wink: : http://drugsforum.info/affinities.php
Uitleg staat erbij als het goed is :)
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#3
Het kan zijn dat je misschien wat minder zal voelen. Neem je seroquel voor de 4-fmp of erachter?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."