Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDe eerste keer 4FMP hoe te doseren?

De eerste keer 4FMP hoe te doseren?

2 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
H
HelenasLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi! Wat ik zelf doe is ongeveer 150 mg en daarna niks meer. Zo ben je echt wel 6/7 uur zoet! Bijnemen verlengt het alleen maar en zorgt er voor dat je voorlopig niet kunt slapen. Ik raad je aan om 140 mg te nemen, dat is wel een mooie dosis :) Veel plezier!!
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#2
Veel 4-fmp is maar 58%, het zou dus kunnen dat 100 mg niet genoeg is. Ik zou je 130+70 aanraden. Gewoon de 130 nemen, als dat niet genoeg is na anderhalf uur bijnemen en als je later wilt bijnemen kan dat natuurlijk ook. Bijnemen gaat ten koste van je slaap maar is wel leuk. Denk er wel aan dat je met bijnemen het oorspronkelijke love-gevoel niet terug gaat krijgen, maar meer een speedachtig gevoel.
t
tlc103Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Hallo allemaal,

Ik ga voor de eerste keer 4FMP gebruiken. Ik heb tot nu toe 4 keer XTC gebruikt. Daarbij altijd dezelfde doses van rond de 140 mg. Hiermee deed ik dan rond de 7/8 uur. Dus niet echt veel, ik ben ook niet iemand die 'hard' wil gaan. Ik weeg zelf 57 kilo en ik ben 160 cm lang, ik weet niet of dit er toe doet bij 4FMP (hierover lees ik verschillende dingen). Mijn vraag is hoe ik dit moet doseren? De een zegt ineens de goede doses, de ander zegt een beetje bij pakken mocht dit nodig zijn.

Ik dacht zelf om een capsule van rond de 100mg te pakken (er zit nu 200 mg in maar dat vind ik echt teveel, ik wil er dan ook wat uithalen) en dan mocht het nodig zijn nog een capsule van 50mg?

Wat denken jullie wat ik het beste kan doen? Bijpakken, niet bijpakken en hoeveel mg bevelen jullie aan? Ik moet er rond de 6/7 uur plezier van hebben..

Ik heb verder nog geen andere soorten drugs gebruikt. Ik ben in mijn ogen dan ook een 'beginnend' gebruiker. :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."