#1
Zelf nog geen 1p-LSD geprobeerd, maar als het op LSD lijkt (kan ik niks over zeggen dus), dan zou 100 microgram een prima dosering zijn.
Maar ja, je kunt ook het zekere voor het onzekere nemen en een halve zegel nemen de eerste keer. Dat zou ik doen, de boel een beetje rustig aftasten. Als het hetzelfde werkt als LSD heb je met een halve zegel ook zeker al veel plezier en ook meer diepgang dan bij iets als 2C-B en kun je het effect rustig wat aftasten. Meer nemen kan een volgende keer altijd nog.
Zelf weten dus. Je hebt al ervaring met andere psychedelica, dus 100 mics moet voor jou te doen zijn (heb je de zegels laten testen trouwens?), maar weet ook dat LSD en aanverwanten een flink lange werkingstijd hebben en een vervelende bodyload kúnnen hebben. Als het niet helemaal bevalt, zit je er wel 8-12 uren mee opgescheept in plaats van 4 uurtjes of zo. Daar zit toch echt een groot verschil in.
Maar ja, je kunt ook het zekere voor het onzekere nemen en een halve zegel nemen de eerste keer. Dat zou ik doen, de boel een beetje rustig aftasten. Als het hetzelfde werkt als LSD heb je met een halve zegel ook zeker al veel plezier en ook meer diepgang dan bij iets als 2C-B en kun je het effect rustig wat aftasten. Meer nemen kan een volgende keer altijd nog.
Zelf weten dus. Je hebt al ervaring met andere psychedelica, dus 100 mics moet voor jou te doen zijn (heb je de zegels laten testen trouwens?), maar weet ook dat LSD en aanverwanten een flink lange werkingstijd hebben en een vervelende bodyload kúnnen hebben. Als het niet helemaal bevalt, zit je er wel 8-12 uren mee opgescheept in plaats van 4 uurtjes of zo. Daar zit toch echt een groot verschil in.