Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBlijvende kaakspanning 4fmp

Blijvende kaakspanning 4fmp

4 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
c
chipmunkLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hi,

ik heb mijn vraag al gesteld in een ander topic, maar als het toegestaan is wou ik toch een nieuw topic aanmaken om de aandacht te trekken, want ik word er helemaal gek van...

Onlangs (1,5 maand geleden al!) voor de 2e maal 4fmp geprobeerd. Ietsjes hoger gedoseerd (denk zo een 150 mg) dan vorige keer en gewoon weer goed bevallen tijdens de trip. Volgende dag ook geen last van kater oid.
Wanneer de 4fmp opkomt krijg ik wel de behoefte om wat met mijn tong te spelen, net als de eerste maal.

Enkele dagen later ben ik last beginnen krijgen van kaakspanning. Blijkbaar moet ik mijn tanden toch heel hard op elkaar geklemd hebben want de spanning / tandpijn was echt heel vervelend.
Dit is nu al meer dan een maand geleden en ik blijf hier last van hebben.
Lijkt wel of ik vergeten ben wat ik met mijn gebit moet doen, als dat ergens op slaat...

Ik heb ook enkele nachten duidelijk liggen knarsen / op mijn wang bijten aan de wondjes in mijn mond te zien.
Dit is inmiddels opgehouden en ik neem 's avonds magnesium en probeer alles te doen om ontspannen te zijn...
Ben ook wat specifieke yoga oefeningen aan het doen om de kaakspieren te ontspannen, wat wel even goed lijkt te doen, maar al bij al blijf ik er mee zitten.

Misschien ben ik er nu ook veel te gefocust op, maarja ik word er ook helemaal gek van.

Iemand tips hiervoor?
c
chipmunkLid
01-01-2024, 00:00
#2
Jongens, mijn klachten uit bovenstaande posts hadden dus niets met het drugsgebruik te maken, na wat verder onderzoek is er sinusitus vastgesteld, wat pijn in het aangezicht kan geven en uitstraalt naar mijn kaak.
Bij deze heb ik de 4fmp dus onterecht beschuldigd! :confused:mile:
Nu een hoop antibiotica en hopen op beterschap.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#3
chipmunk zei:
Jongens, mijn klachten uit bovenstaande posts hadden dus niets met het drugsgebruik te maken, na wat verder onderzoek is er sinusitus vastgesteld, wat pijn in het aangezicht kan geven en uitstraalt naar mijn kaak.
Bij deze heb ik de 4fmp dus onterecht beschuldigd! :confused:mile:
Nu een hoop antibiotica en hopen op beterschap.
Klik om te vergroten...


Fijn dat je deze update deelt en hoop dat de medicatie goed gaat werken.

Als ik in jou schoenen had gestaan had ik zomaar dezelfde fout gemaakt. Precies na gebruik en dan de klachten , goede / normale relativering lijkt me.

Beterschap!
c
chipmunkLid
01-01-2024, 00:00
#4
Inderdaad, dit maakt voor mij toch weer duidelijk dat je je niet gek mag maken met zelfdiagnose.
Zelfs de dokter dacht dat ik het mij aan het inbeelden was en stelde een ct scan voor om mij gerust te stellen dat er niets aan de hand was, waaruit dan de sinusitus naar voren is gekomen.
Moet je weten dat ik een hele tijd heb liggen klooien met magnesium, oefeningen voor de kaak enz...

Het heeft mijn zomer een beetje verpest, maar ik ben stiekem toch wel blij dat de 4fmp er niets mee te maken heeft want ik vond het toch wel een leukere drug als xtc voor mij. :tongueout:
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#5
chipmunk zei:
Inderdaad, dit maakt voor mij toch weer duidelijk dat je je niet gek mag maken met zelfdiagnose.
Klik om te vergroten...
Ach dat is mensen eigen hoor om verbanden te zien die er niet zijn.

Maar fijn dat de oorzaak boven water is in ieder geval.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."