Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2-cb en ademloos

2-cb en ademloos

1 antwoorden
913 weergaven
18-5-2026
E
EenNaamLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi medemensen,

Afgelopen weekeind was het dan zo ver, eerste keer 2-cb in een thuissetting met z'n drietjes.
Om een heel tripreport te maken vind ik een beetje overbodig ( ben vooral te lui :tongueout: ) maar op de superfijne trip met prachtige visuals en zelfontdekking na is er 1 ding dat mij angst heeft aangejaagd en ook dat van mijn vrouw.

Nadat we alle 3 naar bed waren en ik nog ietswat in de trip zat, niet te hevig enigzins nog wat visuals en weinig tijdsbesef leken de gordijnen wel mensen die hun handen om mijn nek grepen en ik legde me erbij neer, waarna ik abrupt wakker werd geschud en geslagen door mn vrouw en die vriendin schreeuwend dat ik moest ademhalen wat ik blijkbaar niet deed vervolgens eenmaal wakker moest ik een enorme teug lucht nemen om vervolgens in een hoestbui uit te barsten.

Wat dus een mooie trip was eindigde bad op het moment dat ik ging slapen.
Misschien dat er mensen zijn die dit bij anderen hebben meegemaakt?
Ik ben vooral nieuwsgierig maar nu vooral huiverig om het ooit nog eens te doen.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#2
Heb je je 2-b laten testen? Wat voor dosering heb je genomen? Heb je al eens eerder 2c-b gebruikt, en had je toen last van bijwerkingen?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."