Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3-MMC

3-MMC

4 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
S
SnuggereSlikkerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo lieve mensen,

Vraag van vandaag:
Ik ga aankomend weekend voor het eerst gebruik maken van 3-mmc in pillen van 200mg.

Nu heb ik al ervaring op het gebied van M, Pillen en Coke maar ik kan nergens echt iets lezen over de dosering. Het verschilt natuurlijk qua lichaamsbouw. Ben gewend om met pillen langzaam op te bouwen met kwartjes of halfjes (afhankelijk van de stemming)

Kan ik deze dosering ook hanteren of moet ik hele pillen tot me gaan nemen?:rock:
Daarnaast zou ik willen weten hoe de ervaringen zijn icm met pillen. Mocht de 3-MMC tegenvallen dan wil ik graag over op de pillen.
Ik weeg overigens 100kg schoon aan de haak.:rockband:

Het gaat om een festivalletje hier in het centrum. Ervaringen mogen uiteraard ook gedeeld worden!
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoi.
Lees hier meer info:

https://www.changingperspective.info/3-mmc/3-mmc-veelgestelde-vragen-f-a-q/

https://hanswest.wordpress.com/2015/03/19/3mmc-of-3-methylmethcathinone/

https://drugsforum.nl/threads/3-mmc-bijsluiter.48747/

Dit was via google heel makkelijk te vinden. Je typt “dosering 3-mmc” in en je krijgt bijna alle info die je zoekt. Gewoon een tip.
Ik heb geen ervaring met deze drug. Het schijnt wel leuk te zijn al is het minder euforisch dan mdma hoorde ik. Wel meer stimulerend.
S
SnuggereSlikkerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Thanks voor de reactie. Had inderdaad al wel iets gelezen maar de praktijk wijst naar mijn idee toch vaak iets anders uit als de tabelletjes. Euforisch is wel waar ik naar op zoek ben maar wil wel eens iets anders proberen als M
F
FenrirLid
01-01-2024, 00:00
#4
Offtopic, maar: mooie matchende profielfoto's hebben jullie! :sun::sunglasses:
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#5
Fenrir zei:
Offtopic, maar: mooie matchende profielfoto's hebben jullie! :sun::sunglasses:
Klik om te vergroten...
Vind dat De Dunne eigenlijk alleen het plaatje mag hebben, is nu wel verwarrend met 2 bijna dezelfde plaatjes. En bij de naam 'SnuggereSlikker', verwacht ik eerder een plaatje van een niet snugger iemand die iets van een pil slikt. ;D

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."