Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums25I-NBOH vs 25I-NBOMe ?

25I-NBOH vs 25I-NBOMe ?

6 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
L
Larocca1971Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo, iemand die het verschil kan duiden tussen 25I-NBOH en 25I-NBOMe ? Verschil in werking? Welke hoeveelheid is normaal voor gebruik en is dit voor beide gelijklopend? Alvast bedankt.

Xx
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Doseringen vind je hier:
http://drugs.tripsit.me/25i-nbome
http://drugs.tripsit.me/25i-nboh

Let wel op dat je niet ver boven de aangegeven doseringen gaat zitten. Bij de meeste psychedelica kan er lichamelijk weinig mis gaan, maar met deze midellen zijn al doden gevallen door overdosering.
L
Larocca1971Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Psychedelibee zei:
Doseringen vind je hier:
http://drugs.tripsit.me/25i-nbome
http://drugs.tripsit.me/25i-nboh

Let wel op dat je niet ver boven de aangegeven doseringen gaat zitten. Bij de meeste psychedelica kan er lichamelijk weinig mis gaan, maar met deze midellen zijn al doden gevallen door overdosering.
Klik om te vergroten...

Hallo. Alvast bedankt voor de link. Eerste keer onderdoseer ik liever. Weten en voelen. Van een eerste keer verwacht ik ook nooit veel. Indien ik besluit te proberen, zal ik zeker tripreportje schrijven.
Xx
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Larocca1971 zei:
Hallo. Alvast bedankt voor de link. Eerste keer onderdoseer ik liever. Weten en voelen. Van een eerste keer verwacht ik ook nooit veel. Indien ik besluit te proberen, zal ik zeker tripreportje schrijven.
Xx
Klik om te vergroten...
Verstandig dat je de eerste keer liever onderdoseert. Maar pas dus ook op bij volgende keren dat je de dosis niet oneindig kan verhogen zoals met andere psychedelica.
L
Larocca1971Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Psychedelibee zei:
Verstandig dat je de eerste keer liever onderdoseert. Maar pas dus ook op bij volgende keren dat je de dosis niet oneindig kan verhogen zoals met andere psychedelica.
Klik om te vergroten...

Hallo, ja, begrijp ik. Dat ervaar ik ook met de DOB.Maar had ik bijvoorbeeld jaren terug ook met 2ct2 en 2ct7. Ook voorzichtig geweest toen. Nooit een bepaalde dosis overschreden in die tijd.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#6
Zijn er inmiddels meer mensen die 25i NBOme hebben geprobeerd?

Veiligheid voorop als er mensen zijn welke dosering vinden jullie ideaal ? Voor mij is het 3 tot 400 mics.


Nieuwsgierig geworden omdat het ineens zoveel wordt gebruikt om me heen en ook op fora lees ik steeds meer ervaringen.

Vind het minder als LSD gezien dat warmer is en vele malen beter onderzocht is.

Maar qua werking zijn er veel overeenkomsten.

Bij deze wie heeft er tips of wiet of lachgas het tijdelijk versterkt ?
Ik ga het zo wel zien of ik er bij heb geblowd of ballonnen bij ga doen.

Be safe!
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#7
@Tijdloos

Ik kan er eigenlijk weinig over zeggen omdat ik de ene keer dat ik het gebruikt heb ook LSD en 3MEO-PCP op had. Maar ballonetjes gaven echt vette visuele en auditieve tripjes in de comedown van dat alles.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."