Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums'RC Sourcing gerelateerde subforums Reddit' masaal gebanned

'RC Sourcing gerelateerde subforums Reddit' masaal gebanned

5 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
f
fubyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Elke gebande sub verhuisd naar een niet nader te noemen website. Dus ook de RC sourcing subs hebben vrijwel geen downtime gekend. Uiteraard moet je wel van het bestaan afweten.
J

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
Jmths
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Een paar uur geleden zijn vrij plots vrijwel alle subforums gerelateerd aan RCs op Reddit verbannen van de site. De grote RC discussie sub staat nog wel maar vrijwel alle andere kleinere RC subs zijn geschrapt lijkt het. Het bestaande beleid omtrent RCs lijkt vrij rap omgeslagen.

Ik heb de popcorn er maar bij gepakt, tranen vloeien op het forum, er wordt brand en moord geschreeuwd, etc, etc. Veel mensen die zich uitspreken over de eventuele risico's die hierbij komen kijken: de verhoogde kans op vervuilde, versneden en dan wel bewust of onbewust foutief geadverteerde substanties. Andere 'kwaliteit controle sites' zoals SafeorScam en Scamlogs zijn immers ook al uit de lucht gehaald en er lijkt nog weinig alternatief te bestaan op het internet.

Andere mensen ook die juist weer zeggen dat dit een positieve ontwikkeling is, dat dit veel ongewenste aandacht rond de RC scene ontneemt en dat dit juist in deze tijden misschien wel hard nodig is. Persoonlijk kan ik er wel mee leven al begrijp ik de tegenargumenten wel. Vervelend vind ik dat plots een deel van mn schrijfwerk weg valt maar goed, die schade valt wel te overzien.

Ongeacht het als positief of negatief wordt beschouwd, het is wel een impact- en betekenisvolle gebeurtenis waarbij ik het gevoel heb dat het wel een topic verdient, bij deze.

Gerelateerd RC Reddit Topic
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik weet niet hoe het voor andere mensen is maar https://www.reddit.com/r/researchchemicals is ondertussen ook voor mij gecensureerd van de google search al bestaat de subreddit nog wel als je rechtstreeks via de hyperlink gaat.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#4
cyrilio zei:
Je kunt altijd nog kijken op het forum DREAD. Deze is te vinden via het tor netwerk. Er zijn ondertussen al meer dan 20k gebruikers
Klik om te vergroten...

Dank voor de tip! Ga er morgen eens kijken.
c
cyrilioLid
01-01-2024, 00:00
#5
Je kunt altijd nog kijken op het forum DREAD. Deze is te vinden via het tor netwerk. Er zijn ondertussen al meer dan 20k gebruikers
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#6
Het is ondertussen al zo'n 3 weken geleden maar de /r/researchchemicals/ sub Reddit is ondertussen ook niet meer te vinden via google search en wordt dus bewust gecensureerd.

Je kunt de subreddit nog wel vinden via de directe hyperlink https://www.reddit.com/r/researchchemicals/
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."