#1
Dag iedereen ,
Mijn vraag was eigenlijk of er nog mensen waren dat alpha rustig en op een normale manier kunnen gebruiken , want mij lukt best goed.
De enigste plek dat ik weet dat het mogelijk is te regelen in nederland en ondertussen belgie.
maar wat ik echt wil is andere mensen hun tips en verhalen weten of kennen als ze er zijn ?
grts AlpHa Boy
Mijn vraag was eigenlijk of er nog mensen waren dat alpha rustig en op een normale manier kunnen gebruiken , want mij lukt best goed.
De enigste plek dat ik weet dat het mogelijk is te regelen in nederland en ondertussen belgie.
maar wat ik echt wil is andere mensen hun tips en verhalen weten of kennen als ze er zijn ?
grts AlpHa Boy