#1
Ik ben weer tegen een vrij onbekende rc aangelopen.
4-CEC is de naam.
Wie kent deze, wie heeft er ervaring mee?
Graag info
En nu heb ik de info zelf, dmv een eigen ervaring met deze tamelijk nieuwe rc..
En dus zet ik hier een reportje van deze ervaring neer.
Man, 62, 186 cm, 74 kg.
RC: 4-CEC
uiterlijk: gebroken wit gekleurd poeder, tamelijk grove structuur.
Van de prijs kan ik alleen maar zeggen dat deze rc erg goedkoop is.
Eerste inname: oraal, 70 mg. ( info vendor: per kg lichaamsgewicht 2 mg.)
Ik ben na het 3 Meo 茅chec errug voorzichtig , dus was mijn plan om het langzaam op te bouwen.
aangegeven werkingsduur: ca. 1 uur.
Verwacht effect: opgewekte stemming, "praatgraag" en...soort upper effect.
Deze rc zou moeten inkicken na ca.60 minuten.
All茅z. Daar gaat hij dan! En guard
Na een uurtje wachten voelde ik nog geen enkel effect.
Ik nam 30 mg erbij.
Na alweer een klein uurtje voelde ik mij energieker worden, en ik kreeg goede zin.
Dat uitte zich in het maken van allerlei plannen, en dit tegelijkertijd.
En zo geschiedde. Met 3 of 4 verschillende klusjes begonnen, en zoals dan te verwachten is, gaat dat natuurlijk mis.
No problemo, alles gewoon opnieuw, nietwaar?
Na een half uurtje voelde ik het effect verminderen. Ik nam 20 mg bij.
Deze kickte na een half uurtje weer voelbaar in, en aldus weer een duidelijke stemmingsverbetering.
Verder met de klusjes. Onder andere een eiken tafel opnieuw gebeitst , en zoals te verwachten: een mislukking.
Alleen, dit voel je niet, de stemming bleef goed, je blijft lekker helder, en energiek als de beste!
Het was ongeveer 5 uur in de middag geworden, en ik besloot niets verder meer in te nemen om te bezien of en hoe de come down zou verlopen.
In een nacht wakker liggen had ik geen zin, dus: stoppen met verder innemen.
Na ongeveer 2 uur verder voelde ik niets meer, en van een afterdip was geen enkele sprake. Helemaal niets.
Ergo: een redelijk tamme upper, en, ik moest er naar mijn idee toch wel veel van nemen om enig effect te verkrijgen.
En dus is een gram z贸 op.
Tot nu toe geen cravings, geen andere afterdip.
Er is een verslavings risico omdat het een goede stemmingsverbeterend rc is.
Er is verder maar weinig van bekend.
Mvg Yce
4-CEC is de naam.
Wie kent deze, wie heeft er ervaring mee?
Graag info
En nu heb ik de info zelf, dmv een eigen ervaring met deze tamelijk nieuwe rc..
En dus zet ik hier een reportje van deze ervaring neer.
Man, 62, 186 cm, 74 kg.
RC: 4-CEC
uiterlijk: gebroken wit gekleurd poeder, tamelijk grove structuur.
Van de prijs kan ik alleen maar zeggen dat deze rc erg goedkoop is.
Eerste inname: oraal, 70 mg. ( info vendor: per kg lichaamsgewicht 2 mg.)
Ik ben na het 3 Meo 茅chec errug voorzichtig , dus was mijn plan om het langzaam op te bouwen.
aangegeven werkingsduur: ca. 1 uur.
Verwacht effect: opgewekte stemming, "praatgraag" en...soort upper effect.
Deze rc zou moeten inkicken na ca.60 minuten.
All茅z. Daar gaat hij dan! En guard
Na een uurtje wachten voelde ik nog geen enkel effect.
Ik nam 30 mg erbij.
Na alweer een klein uurtje voelde ik mij energieker worden, en ik kreeg goede zin.
Dat uitte zich in het maken van allerlei plannen, en dit tegelijkertijd.
En zo geschiedde. Met 3 of 4 verschillende klusjes begonnen, en zoals dan te verwachten is, gaat dat natuurlijk mis.
No problemo, alles gewoon opnieuw, nietwaar?
Na een half uurtje voelde ik het effect verminderen. Ik nam 20 mg bij.
Deze kickte na een half uurtje weer voelbaar in, en aldus weer een duidelijke stemmingsverbetering.
Verder met de klusjes. Onder andere een eiken tafel opnieuw gebeitst , en zoals te verwachten: een mislukking.
Alleen, dit voel je niet, de stemming bleef goed, je blijft lekker helder, en energiek als de beste!
Het was ongeveer 5 uur in de middag geworden, en ik besloot niets verder meer in te nemen om te bezien of en hoe de come down zou verlopen.
In een nacht wakker liggen had ik geen zin, dus: stoppen met verder innemen.
Na ongeveer 2 uur verder voelde ik niets meer, en van een afterdip was geen enkele sprake. Helemaal niets.
Ergo: een redelijk tamme upper, en, ik moest er naar mijn idee toch wel veel van nemen om enig effect te verkrijgen.
En dus is een gram z贸 op.
Tot nu toe geen cravings, geen andere afterdip.
Er is een verslavings risico omdat het een goede stemmingsverbeterend rc is.
Er is verder maar weinig van bekend.
Mvg Yce