#1
Hallo,
Afgelopen weekend heb ik met een van mijn beste vrienden voor het eerst 4-HO-MET geprobeerd. Wij zijn allebei ervaren trippers en wilde een keer iets sterkers proberen. We hadden allebei een dosis van 15mg genomen. In eerste instantie leek alles goed te gaan en hebben we veel gelachen samen. na een half uurtje merkte ik dat de hallucinaties erg overweldigend waren en dat ik een soort van out of body expierence kreeg in combinatie met een ego-death. Hierna is bij mij het licht uitgegaan en kon ik me achteraf niets meer herinneren tot het moment dat ik naar huis ging.
Een aantal dagen later vulde mijn vriend aan wat er zich die avond af heeft gespeeld. Hij vertelde mij dat ik hem begon aan te dringen om mij te pijpen (Wij zijn allebei hetero). Mijn vriend zij dat hij dit niet wilde maar kennelijk luisterde ik niet en begon ik mezelf uit te kleden en ook agressief te worden omdat hij mij af wees. dit is zo een tijdje doorgegaan tot hij mij had opgesloten op een andere kamer. Volgens hem leek het net of ik bezeten was en hij herkende mij zo niet. Ik schaam me hier heel erg voor en kan mezelf totaal niet herinneren dat ik dit heb gedaan.
Kan het voorkomen dat iemand totale controle verliest over zijn onderbewustzijn en vervolgens ongewenst gedrag vertoont? Ik wil graag weten waar dit gedrag vandaan zou kunnen komen zodat ik mezelf beter leer kennen om dit in de toekomst te voorkomen.
Afgelopen weekend heb ik met een van mijn beste vrienden voor het eerst 4-HO-MET geprobeerd. Wij zijn allebei ervaren trippers en wilde een keer iets sterkers proberen. We hadden allebei een dosis van 15mg genomen. In eerste instantie leek alles goed te gaan en hebben we veel gelachen samen. na een half uurtje merkte ik dat de hallucinaties erg overweldigend waren en dat ik een soort van out of body expierence kreeg in combinatie met een ego-death. Hierna is bij mij het licht uitgegaan en kon ik me achteraf niets meer herinneren tot het moment dat ik naar huis ging.
Een aantal dagen later vulde mijn vriend aan wat er zich die avond af heeft gespeeld. Hij vertelde mij dat ik hem begon aan te dringen om mij te pijpen (Wij zijn allebei hetero). Mijn vriend zij dat hij dit niet wilde maar kennelijk luisterde ik niet en begon ik mezelf uit te kleden en ook agressief te worden omdat hij mij af wees. dit is zo een tijdje doorgegaan tot hij mij had opgesloten op een andere kamer. Volgens hem leek het net of ik bezeten was en hij herkende mij zo niet. Ik schaam me hier heel erg voor en kan mezelf totaal niet herinneren dat ik dit heb gedaan.
Kan het voorkomen dat iemand totale controle verliest over zijn onderbewustzijn en vervolgens ongewenst gedrag vertoont? Ik wil graag weten waar dit gedrag vandaan zou kunnen komen zodat ik mezelf beter leer kennen om dit in de toekomst te voorkomen.