Cl0kazepam en etizolam moet ik echt veel van pakken om maar iets te voel er n raar dat het bij jou zo anders is.
Met clonazoPam aan 1 of 1.5 zou ik men dosis broma er met kunnen vervangen.
maar damn , wat hard gisteren avond/nacht.
In de avond lekker chilly en snachts in de zetel alsof ik cold turkey afkick van al men benzo's
Ik zie een fout in men og post , ik had dus 10mg blotters die ik in 8 gedeeld heb en zou uitkom op 1.225 en niet 0.125 dus ik heb vermoedelijk gisteren 2.5 aan etizolam genomen.
En ik zou van de doc ook 10mg meer diazepam mogen nemen , maar doe dit bewust niet , ik ben al verslaafd aan benzo's en zit nu op een redelijk in mijn ogen "kleine onderhoudsdodis , en vind persoonlijk withdrawl living hell !
Ik heb nog nooit een echte opiod gebruikt en is ook zeker niet het plan..
Daarom heeft een langer werkende benzo mijn voorkeur
Idd , ik ga het slim spelen en de eti laten voor wat het is.
Te veel nadelen om men huidige verslaving in de hand te houden als ik het blijf gebruiken.
Zaterdag word de clona van vendor y getest , wel in een setting van 10 vrienden/vriendinen waarvan de helft compleet uit hun dak gaan (combi van alles) 1/4 hem lam zuipt , en de overige 1/4 gewoon nuchter toekkijkt/fun heeft en genoeg gezond verstand heeft te reageren moest er iets mis gaan
Edit* ik met men edits..
Ik heb net een flinke dosis proteïne en carbs op , zo een lichte 900 a 1000 cals, had honger als een paard en ben dan ook direct aan het koken geschoten.
Wat ik nu opmerk is dat ik geen valium craving heb maar eerder een soort van , dex achtig gevoel (aan laat ons zeggen 2.5mg)en licht rustig gevoel in men hoofd en geen paniek vanaf ik opsta tot ik men eerste benzo neem , maar zeker geen dex/levo rush.
Ik heb full blown adhd en kan absoluut geen methylfenidaat of coke verdragen ,in verband met een speed verslaving in men jeugd.en is ook de reden waarom ik er gistere bij vermelde dat ik me methyl/coke achtig voelde . Op Dex functioneer ik prima (meer dan prima ! Op). Maar kan deze medicatie onmogelijk nemen omdat ik dan geen auto meer mag rijden.