Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLeuke RC's?

Leuke RC's?

3 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
Wat zijn nou een paar leuke RC's die je kan kopen? Lekkere eurofie, energie etc.. maar wat niet te lang duurt zodat je wel gewoon savonds kan slapen. Misschien eentje wat niet op je serotonine gaat zoals 3mmc.

Geen benzos oid want daar krijg ik vreselijke afkickverschijnselen van!

T
Twirley BirdLid
MDMAZING zei:
Wat zijn nou een paar leuke RC's die je kan kopen? Lekkere eurofie, energie etc.. maar wat niet te lang duurt zodat je wel gewoon savonds kan slapen. Misschien eentje wat niet op je serotonine gaat zoals 3mmc.

Geen benzos oid want daar krijg ik vreselijke afkickverschijnselen van!

Klik om te vergroten...

Wat voor effect zou je verder willen ? Van 25c NBOme of 1p LSD krijg je energie van. Het zijn psychedelica vind je dat leuk?
Zit op mijn telefoon zal later wat meer voorbeelden noemen. Is lastig zoeken zo.
M
MDMAZIINGLid
Twirley Bird zei:
Wat voor effect zou je verder willen ? Van 25c NBOme of 1p LSD krijg je energie van. Het zijn psychedelica vind je dat leuk?
Zit op mijn telefoon zal later wat meer voorbeelden noemen. Is lastig zoeken zo.
Klik om te vergroten...
Ik zit nu te kijken naar 2F-ketamine (2-FDCK), maar kan er nog niet echt veel over vinden.
T
Twirley BirdLid
LSM-755 is ook erg leuk! Lijkt op LSD maar in gewicht 10x minder potent een dosis is dus circa 1-2mg. Maar erg nieuw nog..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."