Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums4-H0-MET Drang, Dip?

4-H0-MET Drang, Dip?

2 antwoorden
996 weergaven
18-5-2026
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#1
zondag +- 15mg 4-ho-met op en een stuk of 3 biertjes.
maandag én dinsdag een soort van emotionele dip gehad à la mdma dinsdag dip.
wel een stuk lichter maar duidelijk merkbaar.
Klik om te vergroten...
oh ja, nadat het uitgewerkt was had ik best een sterke drang om meer te nemen.
dat ken ik ook niet van psychedelica.

heeft iemand hier ervaring mee?
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#2
zondag +- 15mg 4-ho-met op en een stuk of 3 biertjes.
maandag én dinsdag een soort van emotionele dip gehad à la mdma dinsdag dip.
wel een stuk lichter maar duidelijk merkbaar.
Klik om te vergroten...
Gymschoen zei:
oh ja, nadat het uitgewerkt was had ik best een sterke drang om meer te nemen.
dat ken ik ook niet van psychedelica.

heeft iemand hier ervaring mee?
Klik om te vergroten...
Nee integendeel. Vaak dat ik me de dagen erna ook lekker voel. Maar heb wel dat als ik over de piek heen ben, ik dan drang heb om bij te nemen. Wat ik overigens ook altijd doe. Als ik bijvoorbeeld 25 a 30 mg neem, dan neem ik zeker 10 a 15 mg een kleine 3 uur later. Dit doe ik overigens met andere psychedelica ook, behalve natuurlijk bij de LSD en zijn analogen.
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#3
ik had mss bij moeten nemen om m'n drang te bevredigen..
had ik ook wel gewild maar het was op!
zie: https://drugsforum.nl/threads/wie-weegt-bestelling-van-rc-vendors-na.66548/page-2#post-1343433. :upsidedown:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."