#1
Beste.
Ik heb hier een nieuw ladinkje fluni binnen , deze keer in blotters.
Ik was altijd gewend men eti in blotters en clona in pellets.
De blotters zijn 0.25 gedoseerd en komen van de zelfde vendor die ik vertrouw omdat men andere rc's er ook altijd van komen en gwn goed gedoseerd zijn.
Heb een uurtje geleden een blotter van 0.25 opgesabbelt , godjesusminna (of hoe leggen jullie nederlanders het
wat smaakt dat bitter (Ik houd van bittere smaken dus het is me niet storend...).
Nu wou ik eens polsen naar personen die fluni ook in blotters nemen of ruw poeder en jullie het ook zo bitter vinden ?
Van de pellets kan ik 1 mg wegwerken , en als ik een beetje moeite doe kan ik gewoon wakker blijven.
Ik heb van 12 uur deze middag tot 6 uur geslapen en om 20:15 de .25 weggewerkt en ik voel me eigenlijk alsof ik 1mg heb weg gewerkt..
Wel even bij vertellen dat de blotters een week oud zijn en ze bewaar ik de koelkast.
De pellets laggen al een jaar stof te verzamelen in een gripzak op kamertemperatuur in een kast die (bijna) nooit open gaat , alvorens ik er 1tje genomen had..
Ik heb hier een nieuw ladinkje fluni binnen , deze keer in blotters.
Ik was altijd gewend men eti in blotters en clona in pellets.
De blotters zijn 0.25 gedoseerd en komen van de zelfde vendor die ik vertrouw omdat men andere rc's er ook altijd van komen en gwn goed gedoseerd zijn.
Heb een uurtje geleden een blotter van 0.25 opgesabbelt , godjesusminna (of hoe leggen jullie nederlanders het
Nu wou ik eens polsen naar personen die fluni ook in blotters nemen of ruw poeder en jullie het ook zo bitter vinden ?
Van de pellets kan ik 1 mg wegwerken , en als ik een beetje moeite doe kan ik gewoon wakker blijven.
Ik heb van 12 uur deze middag tot 6 uur geslapen en om 20:15 de .25 weggewerkt en ik voel me eigenlijk alsof ik 1mg heb weg gewerkt..
Wel even bij vertellen dat de blotters een week oud zijn en ze bewaar ik de koelkast.
De pellets laggen al een jaar stof te verzamelen in een gripzak op kamertemperatuur in een kast die (bijna) nooit open gaat , alvorens ik er 1tje genomen had..