Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFlunitrazolam blotters zeer bitter , had enkel ervaring met pellets.

Flunitrazolam blotters zeer bitter , had enkel ervaring met pellets.

2 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#1
Beste.
Ik heb hier een nieuw ladinkje fluni binnen , deze keer in blotters.
Ik was altijd gewend men eti in blotters en clona in pellets.
De blotters zijn 0.25 gedoseerd en komen van de zelfde vendor die ik vertrouw omdat men andere rc's er ook altijd van komen en gwn goed gedoseerd zijn.

Heb een uurtje geleden een blotter van 0.25 opgesabbelt , godjesusminna (of hoe leggen jullie nederlanders het :grin: wat smaakt dat bitter (Ik houd van bittere smaken dus het is me niet storend...).

Nu wou ik eens polsen naar personen die fluni ook in blotters nemen of ruw poeder en jullie het ook zo bitter vinden ?

Van de pellets kan ik 1 mg wegwerken , en als ik een beetje moeite doe kan ik gewoon wakker blijven.

Ik heb van 12 uur deze middag tot 6 uur geslapen en om 20:15 de .25 weggewerkt en ik voel me eigenlijk alsof ik 1mg heb weg gewerkt..

Wel even bij vertellen dat de blotters een week oud zijn en ze bewaar ik de koelkast.
De pellets laggen al een jaar stof te verzamelen in een gripzak op kamertemperatuur in een kast die (bijna) nooit open gaat , alvorens ik er 1tje genomen had..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
A
ATGCLid
01-01-2024, 00:00
#2
Stoffen die op de hersenen/zenuwstelsel werken hebben erg vaak een bittere smaak is mijn ervaring. En met blotters komen wateroplosbare stoffen in je mond terecht. Als je dat echt niet wilt koop dan een zak capsules en stop de blotters daar in.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#3
ATGC zei:
Stoffen die op de hersenen/zenuwstelsel werken hebben erg vaak een bittere smaak is mijn ervaring. En met blotters komen wateroplosbare stoffen in je mond terecht. Als je dat echt niet wilt koop dan een zak capsules en stop de blotters daar in.
Klik om te vergroten...
Ik heb er geen probleem mee dat ze bitter zijn..
Ik wil gwn bijleren en stelde de vraag of ze bitter zouden moeten smaken , omdat ik alleen nog maar pellets gehad heb , en deze niet bitter smaakte als ze even op men tong lagen.
Thx voor je reactie.
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."