Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDCK???

DCK???

6 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
p
psychedelicooLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hey, ik ben bij een vendor DCK (Deschloroketamine) of 2-Phenyl-2-(methylamino)cyclohexanone
tegen gekomen.

Nu heeft ketamine de chemische naam (RS)-2-(2-Chlorophenyl)-2-(methylamino)cyclohexanone dus daar valt het niet mee te verwarren.

Wie heeft ervaring met DCK en hoezeer moet je oppassen dat het geen O-PCE bevat wat nog potenter is.
Want deze 2 stoffen lijken qua chemisch structuur ontzettend op elkaar.
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#2
psychedelicoo zei:
Wie heeft ervaring met DCK en hoezeer moet je oppassen dat het geen O-PCE bevat wat nog potenter is.
Klik om te vergroten...
Er was eens een vendor in de VS die O-PCM (/DCK) bewust verkocht als O-PCE.

De kans dat dit voorkomt in Nederland acht ik eerder verwaarloosbaar al kan niemand je 100% zekerheid bieden natuurlijk.
w
witte270Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Afgelopen weekend deze stof geprobeerd nadat ik op Reddit heb gelezen dat dit een groot favoriet was. Heb eerst kleine dosis genomen van 20 mg, dit was volgens psychonaut een common dose, we gebeurde niet veel en daarna nog eens 20 mg genomen.

Vond het een beetje tegen vallen, lichte disso effecten maar je kan naar mijn mening daarvoor gewoon 2Fdck nemen, die is leuker naar mijn idee. OPCE heb ik geen ervaring mee trouwens
p
psychedelicooLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nu vind ik 3 meo pcp een prachtig middel op zijn tijd, in hoeverre heeft dck zijn werking op je mindset voor een bepaalde tijd. Iemand enig idee?
p
psychedelicooLid
01-01-2024, 00:00
#5
witte270 zei:
Vond het een beetje tegen vallen, lichte disso effecten
Klik om te vergroten...

Heb je tolerantie? En de nasleep?
p
psychedelicooLid
01-01-2024, 00:00
#6
witte270 zei:
maar je kan naar mijn mening daarvoor gewoon 2Fdck nemen
Klik om te vergroten...
Dan neem ik liever gewone keta, de effecten zijn nagenoeg hetzelfde. Buiten de werkingsduur
w
witte270Lid
01-01-2024, 00:00
#7
psychedelicoo zei:
Heb je tolerantie? En de nasleep?
Klik om te vergroten...

Geen idee van tolerantie aangezien ik bijna nooit een disso gebruik. Volgende keer dat ik deze gebruik zal waarschijnlijk over een hele lange tijd zijn dus over dit onderwerp kan ik je niks vertellen.

Nasleep had ik bijna niet trouwens, ben na zes uur na inname gaan slapen, geen problemen mee gehad. Gewoon normaal wakker geworden de volgende dag.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."