Ethonal kan heel langzaam (deels) verdampen bij kamer temperatuur als het niet in een luchtdichte container/fles zit. Als je het in de koelkast zet zal het sowieso wel meevallen natuurlijk.
De vraag is hoe snel het oplost, zelf gebruik ik meestal PG maar ze zeggen dat alcohol/ethanol ook prima werkt om benzodiazepines in op te lossen. 40% sterke drank werkt meestal prima dacht ik. Nu verschilt het echter wel vaak sterk per benzodiazepine batch hoe snel het oplost.
Meestal is het binnen 60 minuten volledig opgelost, soms binnen 1 minuut en soms pas na 2 dagen.
In welke verhouding ga je het oplossen en hoe hoog wil je de Diclazepam morgen doseren? Ben wel nieuwsgierig.
Thx voor je input ! De oplossing is al enige dagen gemaakt hoor
![:grin:]()
10ml aan 4mg/1iu (1/10 van een een ml)
Ik doseer met slin spuitjes.
Ik ben maandag gestart met de switch van 0.5 clona sochtens naar 4mg dicla.
Dit beviel me zeer slecht ivm dqt de withdrawl op men werk was ,en heb nog 0.25 flubroma pellets moeten nemen om niet meer af te kicken, en men paniek aanvallen te stoppen.
Dus ik heb gewoon nu 2 dagen 2x per dag 0.25 flubroma op en geen withdrawl.
Vanaf morge wil ik terug de taper proberen met de dicla en ga ik 2iu nemen (8mg) en zien hoe de taper dan zo verder kan afbouwen.
De 2iu staan ondertussen klaar in De ijskast , ben curieus of de ethanol en water verdampt is.
Dicla lost zeer goed op in water , dus ik heb een 90/10 water ethanol mix gemaakt.
De ethanol puur voor de houdbaarheid wat omhoog te krikken.
Edit. Het gaat om pure 99.6 zuivere ethanol , dus niet gewoon sterke drank zoals wodka ofzo.
Men fluni is 1mg/ml , als ik die drink , drink ik wodka Orange
![:grin:]()