Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBenzo oplossingen laten drogen , houdbaarheid.

Benzo oplossingen laten drogen , houdbaarheid.

5 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
Jup had het gelezen , daarom probeer ik morgen wat vroeger op te staan en 8mg te doseren :wink:

Ik geef morgen nog uitgebreid verslag en wat meer input.
Kga slape 👹‍⚕😮✌
i
inner_searchLid
Ik zit dus in een taper.
Maar sochtens heb ik nogal weinig tijd nu il terug werk met men taper oplossing af te meten en weg te drinken.

Kan ik bvb da oplossing vanavond afmeten , in men glas kappen en zo te frigo in , om morgnvroeg gewoon men fruitsap bij te doen en te drinken ?
Of zal de potentie als verminderd zijn door lucht en eventuele verdamping van de ethanol ?
@Jmths mss jij wat meer gedacht over ?
Het gaan over diclazepam.
J
JmthsLid
Ethonal kan heel langzaam (deels) verdampen bij kamer temperatuur als het niet in een luchtdichte container/fles zit. Als je het in de koelkast zet zal het sowieso wel meevallen natuurlijk.

De vraag is hoe snel het oplost, zelf gebruik ik meestal PG maar ze zeggen dat alcohol/ethanol ook prima werkt om benzodiazepines in op te lossen. 40% sterke drank werkt meestal prima dacht ik. Nu verschilt het echter wel vaak sterk per benzodiazepine batch hoe snel het oplost.

Meestal is het binnen 60 minuten volledig opgelost, soms binnen 1 minuut en soms pas na 2 dagen.

In welke verhouding ga je het oplossen en hoe hoog wil je de Diclazepam morgen doseren? Ben wel nieuwsgierig.
i
inner_searchLid
Jmths zei:
Ethonal kan heel langzaam (deels) verdampen bij kamer temperatuur als het niet in een luchtdichte container/fles zit. Als je het in de koelkast zet zal het sowieso wel meevallen natuurlijk.

De vraag is hoe snel het oplost, zelf gebruik ik meestal PG maar ze zeggen dat alcohol/ethanol ook prima werkt om benzodiazepines in op te lossen. 40% sterke drank werkt meestal prima dacht ik. Nu verschilt het echter wel vaak sterk per benzodiazepine batch hoe snel het oplost.

Meestal is het binnen 60 minuten volledig opgelost, soms binnen 1 minuut en soms pas na 2 dagen.

In welke verhouding ga je het oplossen en hoe hoog wil je de Diclazepam morgen doseren? Ben wel nieuwsgierig.
Klik om te vergroten...
Thx voor je input ! De oplossing is al enige dagen gemaakt hoor :grin:
10ml aan 4mg/1iu (1/10 van een een ml)
Ik doseer met slin spuitjes.
Ik ben maandag gestart met de switch van 0.5 clona sochtens naar 4mg dicla.
Dit beviel me zeer slecht ivm dqt de withdrawl op men werk was ,en heb nog 0.25 flubroma pellets moeten nemen om niet meer af te kicken, en men paniek aanvallen te stoppen.

Dus ik heb gewoon nu 2 dagen 2x per dag 0.25 flubroma op en geen withdrawl.

Vanaf morge wil ik terug de taper proberen met de dicla en ga ik 2iu nemen (8mg) en zien hoe de taper dan zo verder kan afbouwen.

De 2iu staan ondertussen klaar in De ijskast , ben curieus of de ethanol en water verdampt is.

Dicla lost zeer goed op in water , dus ik heb een 90/10 water ethanol mix gemaakt.
De ethanol puur voor de houdbaarheid wat omhoog te krikken.

Edit. Het gaat om pure 99.6 zuivere ethanol , dus niet gewoon sterke drank zoals wodka ofzo.
Men fluni is 1mg/ml , als ik die drink , drink ik wodka Orange:grin:
J
JmthsLid
inner_search zei:
Ik doseer met slin spuitjes.
Klik om te vergroten...
Nooit geweten dat ze zo genoemd worden, weer wat geleerd. :tongueout:
inner_search zei:
10ml aan 4mg/1iu (1/10 van een een ml)
Klik om te vergroten...
Diclazepam maak ik meestal in de verhouding 10mg op 1ml vloeistof. Op die manier kun je 1mg nauwkeurig doseren met een 1ml / slin spuitje.

inner_search zei:
Dit beviel me zeer slecht ivm dqt de withdrawl op men werk was ,en heb nog 0.25 flubroma pellets moeten nemen om niet meer af te kicken, en men paniek aanvallen te stoppen.
Klik om te vergroten...
Clonazolam heeft een zeer snelle opkomst in effecten die voor het grootste deel na zo'n 8 uur weer voorbij zijn getrokken (maar in totaal wel nog zo'n 16 uur aanblijven). Als je stopt met Clonazolam krijg je in ieder geval een relatief korte en sterke ontwenning. Diclazepam en Diazepam hierin tegen komt zeer langzaam op in effecten en deze effecten houden op wat hogere doseren ook langer dan 24uur aan. Ofwel de effecten worden ook iedere dag een beetje sterker wanneer je deze benzodiazepine blijft gebruiken (ook wel state levels genoemd in literatuur).

Mijn advies bij de opstart van Diclazepam en Diazepam is dan ook vaak om de initiële dosering een stuk hoger te doseren dan dat je normaal gesproken van plan bent om de overschakeling te vergemakkelijken. Flubromazolam veroorzaakt naar mijn ervaring misschien wel de meest heftige benzodiazepine ontwenning in verband met de aanzienlijke potentie en sterke nadruk op fysieke i.t.t. cognitieve effecten/ontwenning. Flubromazolam is minder geschikt voor een taper maar ik kan de behoefte begrijpen als het je op je werk naar de strot grijpt.
J
JmthsLid
Ben benieuwd, trĂșĂșĂșst'n! :grimacing:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."