Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2c-e vragen

2c-e vragen

4 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Heb op benzos een bestselling van 1g 2c-e 500mg 4homet en een gram 3fea.

Ik Ben van plan de 2c-e rectaal of nasaal te doen gezien de duratie so fucking lang is.
Maar de dosis met die ROA'S is niet te meten met mijn weegschaal.

Enige kans dat iemand weet hoe stabiel het is in oplossing en eventueel een middel met een oplosbaarheid van 10mg/ml.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#2
En wat is een goede begin dosis voor 2c-e nasaal?
Iets waarme ik in een ++(shulgin scale) kan komen?

Enige info bereft hoelang het duurt voor slaap een optie is?
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#3
benzzzy zei:
En wat is een goede begin dosis voor 2c-e nasaal?
Iets waarme ik in een ++(shulgin scale) kan komen?

Enige info bereft hoelang het duurt voor slaap een optie is?
Klik om te vergroten...

2c-e niet nasaal doen!..is echt vreselijk pijnlijk en oh wee als je een 'poederwolkje' in je longen krijgt.

12 mg is meer dan genoeg imo.

slaap kun je wel vergeten.. maar voelt bij mij nooit rot.. vredige acceptatie vd ochtendstond.

edit: gewoon in water doen en opdrinken.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#4
Zo lang duurt 2C-E toch niet? Gewoon 6 - 10 uur, met daarna nog wat na-effecten. Zeg maar hetzelfde als een LSD-trip.

Maar je hebt gelijk, als je het snuift dan duurt het korter. Wel zie ik op Bluelight veel mensen klagen over een intense come-up met veel bodyload. Dat is iets waar mensen met 2C-E al snel last van hebben. Op Bluelight wordt om die reden door redelijk wat mensen aangeraden om het te pluggen in plaats van te snuiven. Dat wordt daar gezien als een betere ROA, maar ik moet er wel bij vermelden dat pluggen sowieso al redelijk populair is op dat forum.

Insufflated vs. Oral 2C-E

Just wondering if there is a general consensus on the quality of an insufflated vs. oral dosage of 2C-E. I only have approx 5mg 2C-E (had ordered more but somebody else is going to do the rest of it), so I'm wondering if I should put it up the nose or order more and go for an oral dose. I...
www.bluelight.org www.bluelight.org

De dosering is wel een beetje lastig aan te geven. Daarover is gewoon een stuk minder informatie dan bij orale inname.
Naar wat ik lees is zowel bij pluggen als bij snuiven een dosering van 5 - 10 milligram gangbaar en ongeveer vergelijkbaar met een orale dosis van 15-25 milligram. Dat zou op de grens tussen ++ en +++ moeten zitten. Maar dat is dus allemaal gebaseerd op subjectieve beschrijvingen op fora, dus niet de meest betrouwbare bron. Hoewel je dat sowieso blijft hebben met dit soort NPS natuurlijk.

TripSit Factsheets - 2C-E
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb zelf twee keer 2C-E genomen, maar dan altijd oraal. Mijn ervaring is dat de dosering nogal nauw komt. Ik ben steeds gegaan voor ongeveer 15 milligram, met een afwijking in de meting van ± 5 milligram. De ene keer had mijn weegschaal 18 milligram aangegeven en was ik best hard aan het gaan. Een andere keer had mijn weegschaal precies 15 milligram aangegeven en bereikte ik slechts een ++.
Al met al is het wel interessant spul. Maar na twee keer proberen vind ik het ook weer niet zo interessant dat ik het liever zou nemen dan LSD of 2C-B of sommige andere psychedelica zoals 4x-tryptamines.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."