Je bent net een paar uur lid, dus de forumregels kwamen een paar keer HEEL GROOT in beeld. Lees ze nog eens door, vooral regel 10. Speculeren over kwaliteit of wat je drugs bevat is verboden. Daarbij is het ook totaal nutteloos en potentieel gevaarlijk. And never trust your dealer... Zijn/haar prio is money money en niet of jij blij bent. Daarbij is 4mmc lastig te krijgen en is de kans aanwezig dat je 3mmc had.
Je dient akkoord te gaan met deze voorwaarden en regels voordat je de site gebruikt.
drugsforum.nl
Graag gedaan!
#3
Check even dit topic hoe je bij de mods eventuele verdenkingen van vervuilingen van research chemicals kan melden.
Maar het beste is inderdaad dat je gewoon je drugs laat testen. Als het DIMS gevaarlijke vervuilingen ontdekt dan kunnen zij ook (indien nodig) een nationale waarschuwing afgeven om mensen erop te attenderen dat er een (mogelijk levens)gevaarlijk middel rondgaat.
Lieve drugs-gekkies, beste leden, Gelukkig hebben de meeste leden goede ervaringen met Vendors van Research Chemicals (RC's). Toch krijgen we af en toe meldingen binnen over Vendors die onbetrouwbaar zouden zijn om verschillende redenen. Het kan gaan om niet leveren, de verkeerde stof of...
drugsforum.nl
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.