Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsO-DMST

O-DMST

3 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
А
АЛ-90Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Practuna zei:
Hallo allemaal,

Het heet toch O-DSMT? niet O-DMST want ik heb zakjes gekregen waar O-DSMT op geplakt staat. Ik voelde de me bij de eerste na een uur wat ontspannen, maar na wat meer in genomen te hebben heb ik nu ineens een enorm heet hoofd, hele hete oren heel heet hoofd.
Ik heb een paar gele 50mg tabletten ingenomen (3 tot nu toe) was wat moe maar het lijkt ook alsof het stimuleerd tegelijkertijd, ik werd wat bang ik dacht wat als ze perongelijk een upper in die zakjes hebben gestopt want er zijn meerdere stoffen die precies deze zelfde uitziende gele pil met twee LLen en op hebben staan. Ze proeven wel het zelfde maarja.

Ik heb mijn temperatuur op laten meten en ze zij je hebt een temperatuur van 39,4! ik schrok me ROT, maar toen kwam ze er achter dat ze dat tempmeter ding niet aan de zijkant van mijn hoofd moest richten maar in het midden. Dus ze heeft toen nog een paar keer opgemeten op de goede manier en er kwam iets uit van ongeveer 35,5/35,7..

Het is appart het voelt stimulerend maar ook moeig tegelijkertijd. Geluid komt ook harder aan dus moet mn muziek zachter zetten
Klik om te vergroten...

Als je een heel heet hoofd hebt heb je waarschijnlijk te veel genomen. Opioïden met benzodiazepines combineren is ook nooit een goed idee, dat kan ademhalingsproblemen geven. Beter doe je geen benzo's (diazepam) op een dag dat je opioïden gaat nemen.

Wat betreft die stimulatie, O-DSMT is naast een Mu Opoioïde Receptor (MOR) agonist ook een noradrenaline heropname remmer. Daarom kan het bij hogere doseringen wat stimulerend worden en een onrustig gevoel geven, noradrenaline stimulatie is meestal niet het fijnste soort stimulatie. O-DSMT schittert het meest als je lage tolerantie hebt en de dosis niet te hoog maakt (<100mg), dan heb je wel de fijne opioïde effecten en minder noradrenaline stimulatie.

Nu je een hoge dosis opioïden in je lichaam heb kan je de promethazine, diazepam en mirtazapine beter een nachtje overslaan idd.
P
PractunaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ah ok thanks, ja apart middel ben altijd bang dat ik teveel neem ofzo, ik heb 60 van die pillen gekregen ipv 21 dacht ik maar ik was dronken toen ik het bestelde dus waarchijnlijk fout in mn hoofd, nu heb ik veel te veel. Moet het maar weg gooien heel binnenkort want ik word er aan de ene kant wat angstig van (voor OD of beroerd worden) enzo. Wel appart want de vorige keer had ik een andere ervaring met deze zelfde pillen van een andere vendor, dat voelde toch meer stonedachtig dan high.

Hoop toch dat het straks af neemt en me niet een harde crash geeft ofzo, gewoon slapen, zou ik mijn Promethazine 25mg er gewoon bij kunnen slikken voor de nacht? lastig om te weten natuurlijk, bedankt dat je reageert iig, ik doe altijd dit soort domme dingen, ik slik ook diazepam 3x10mg over de dag al langer dan een jaar.. heb die laatste 10mg van 17:00 maar even overgeslagen voor de zekerheid en sla mijn Mirtazapine 15mg voor de nacht ook mar over
P
PractunaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hallo allemaal,

Het heet toch O-DSMT? niet O-DMST want ik heb zakjes gekregen waar O-DSMT op geplakt staat. Ik voelde de me bij de eerste na een uur wat ontspannen, maar na wat meer in genomen te hebben heb ik nu ineens een enorm heet hoofd, hele hete oren heel heet hoofd.
Ik heb een paar gele 50mg tabletten ingenomen (3 tot nu toe) was wat moe maar het lijkt ook alsof het stimuleerd tegelijkertijd, ik werd wat bang ik dacht wat als ze perongelijk een upper in die zakjes hebben gestopt want er zijn meerdere stoffen die precies deze zelfde uitziende gele pil met twee LLen en op hebben staan. Ze proeven wel het zelfde maarja.

Ik heb mijn temperatuur op laten meten en ze zij je hebt een temperatuur van 39,4! ik schrok me ROT, maar toen kwam ze er achter dat ze dat tempmeter ding niet aan de zijkant van mijn hoofd moest richten maar in het midden. Dus ze heeft toen nog een paar keer opgemeten op de goede manier en er kwam iets uit van ongeveer 35,5/35,7..

Het is appart het voelt stimulerend maar ook moeig tegelijkertijd. Geluid komt ook harder aan dus moet mn muziek zachter zetten
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#4
O-DSMT is een kwa gevoel een combinatie van coke en een opiaat. Het is dus inderdaad stimulerend. Zelf vond ik het helemaal niet prettig en heb het na 1x 100mg genomen te hebben weggegooid.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."