Ah ok thanks, ja apart middel ben altijd bang dat ik teveel neem ofzo, ik heb 60 van die pillen gekregen ipv 21 dacht ik maar ik was dronken toen ik het bestelde dus waarchijnlijk fout in mn hoofd, nu heb ik veel te veel. Moet het maar weg gooien heel binnenkort want ik word er aan de ene kant wat angstig van (voor OD of beroerd worden) enzo. Wel appart want de vorige keer had ik een andere ervaring met deze zelfde pillen van een andere vendor, dat voelde toch meer stonedachtig dan high.
Hoop toch dat het straks af neemt en me niet een harde crash geeft ofzo, gewoon slapen, zou ik mijn Promethazine 25mg er gewoon bij kunnen slikken voor de nacht? lastig om te weten natuurlijk, bedankt dat je reageert iig, ik doe altijd dit soort domme dingen, ik slik ook diazepam 3x10mg over de dag al langer dan een jaar.. heb die laatste 10mg van 17:00 maar even overgeslagen voor de zekerheid en sla mijn Mirtazapine 15mg voor de nacht ook mar over
Hoop toch dat het straks af neemt en me niet een harde crash geeft ofzo, gewoon slapen, zou ik mijn Promethazine 25mg er gewoon bij kunnen slikken voor de nacht? lastig om te weten natuurlijk, bedankt dat je reageert iig, ik doe altijd dit soort domme dingen, ik slik ook diazepam 3x10mg over de dag al langer dan een jaar.. heb die laatste 10mg van 17:00 maar even overgeslagen voor de zekerheid en sla mijn Mirtazapine 15mg voor de nacht ook mar over