Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3-FA ervaringen

3-FA ervaringen

1 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
M
MaximussoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Voordat ik het in huis haal, ben ik benieuwd naar de ervaringen en meningen over 3-fa.

Is het effect te vergelijken met speed en/of 3mmc? En is het ook een middel waarbij je gauw geneigd bent steeds bij te nemen?

Ik heb bij gebruik van 3mmc teveel de drang om bij te nemen. Wil dat in het vervolg bij nieuwe rc vermijden.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#2
Maximusso zei:
Is het effect te vergelijken met speed en/of 3mmc?
Klik om te vergroten...
Ja, het lijkt wel wat op speed, nee het lijkt een stuk minder op 3-MMC.
Ik zou het vergelijken met speed maar dan zonder de lichamelijke stimulatie (vermoedelijk via noradrenaline).
Ik vond 3-FA best saai eigenlijk. Het leek erop alsof het best 'clean' een dopamine-impuls gaf. In de zin dat ik me wel gestimuleerd voelde en wat meer energie had, maar dat het haast onmerkbaar was. Wat dat betreft leek het veel op 4-FA, maar dan zonder het entactogene randje.

Er zullen vast mensen zijn die dat juist tof vinden: wel een beetje energie maar er verder niet zoveel van merken. Ik vond het jammer van mijn drugsavondje omdat ik me haast nuchter voelde :wink:
Maximusso zei:
En is het ook een middel waarbij je gauw geneigd bent steeds bij te nemen?
Klik om te vergroten...
Omdat de space haast onmerkbaar is, merk je het ook niet zo duidelijk dat het begint uit te werken. Ik vond het dus niet zo neigen naar meer, meer, meer. Tegen het einde begon ik ook wat hoofdpijn te krijgen dus dat is ook wel een duidelijk signaal dat je niet moet gaan lopen bijpakken (want dat is vragen om problemen).

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."