Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTerug van weg geweest! Advies gevraagd!

Terug van weg geweest! Advies gevraagd!

9 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#1
Pater Damiaan zei:
Aangezien je (naar mijn inziens) deze vage stoffen al teste, heb je niks anders aan te raden?
Klik om te vergroten...
Wat zoek je qua effect?
P
Pater DamiaanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dag iedereen
:wave:


Mij even voorstellen, ik ben Pater Damiaan en kom hier mijn heilige missie vervullen zodat God u zal verwelkomen in zijn koninkrijk!
Ik was een aantal jaren semiactief bezig met godslastering te verspreiden op .info tot 2015 ongeveer, de maagd Maria aan me verscheen en ik het paradijs aanschouwde!

Experimenteren lag dus stil voor jaren en uit nieuwsgierigheid keek ik eens rond welke obscure substanties er nu nog de dag van vandaag te genieten zijn op de RC markt.
Hierbij stuitte ik op 4-MAR analogen, vroeger, ik spreek van 2012 ofzo, hoorde ik daar lyrische verhalen over die ik zelf helaas nooit heb mogen ervaren. Ik ben vanzelfsprekend enthousiast om iets te bemachtigen.
Ik zou hierbij graag jullie mening willen vragen om, een ervaring, een berekende gok van het effectenprofiel delen als u kenner bent. Eventueel een score geven kan ook.

4C-MAR
4F-MAR
4B-4-MAR

Voor de rest zie ik nog wat cathinone rariteiten waar ik nog nooit van gehoord heb, dus ik me afvraag welk potentieel ze hebben. Of iemand al één geprobeerd heeft. Uit deze groep had al a-PVP, N-ethyl Hexylone. en a-PHP eens geprobeerd, welke ik allen fijn vond. Waarom niet iets nieuws hé

A-D2PV
a-PCYP
MDPHP
MDPEP

Geef gerust ook een eigen voorstel wat u zelf een goeie cathinone vindt.
Ik zoek dus eenvoudigweg een euforische stimulant, met weinig entactogeen gevoel zoals bij MDMA bijvoorbeeld.

Goed, alvast bedankt voor enige raad en U mag mij ook gerust sturen via PM.!
Aloha!
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#3
Heb zowel MDPHP als A-D2PV geprobeerd maar voelde er maar weinig van. A-phip is wel een aanrader als je van pyrovalerones houdt. Minder fiendish dan a-php.
P
Pater DamiaanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Snuffelaar zei:
Heb zowel MDPHP als A-D2PV geprobeerd maar voelde er maar weinig van. A-phip is wel een aanrader als je van pyrovalerones houdt. Minder fiendish dan a-php.
Klik om te vergroten...
Aangezien je (naar mijn inziens) deze vage stoffen al teste, heb je niks anders aan te raden?
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#5
Pater Damiaan zei:
Citaat
Dus echt zwakke meuk? Zou a-PHiP sterker zijn dan a-PHP? want a-PHP vergeleken met a-PVP is de laatste tallen keer beter, ook meer fiendish ja, maar dat bereid je voor.
Klik om te vergroten...
Het hangt allemaal af van welke batch je krijgt natuurlijk.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#6
Pater Damiaan zei:
Aangezien je (naar mijn inziens) deze vage stoffen al teste, heb je niks anders aan te raden?
Klik om te vergroten...

Dissociatieve rc's zijn ook leuk.

3-ho-pcp
3-meo-pce
3-meo-pcp
3-ho-pce
O-pce
Dit is wat ik gebruik soms.

3-ho-pcp is mijn favoriet
P
Pater DamiaanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Snuffelaar zei:
Wat zoek je qua effect?
Klik om te vergroten...
Bwa, relatief kortdurende stim dat meer euforisch is dan functioneel.
Maar tis al zo lang geleden dat ik eens drugs deed die ik zelf koos en echt speciaal vond.
Kheb basically met alles soorten ongeveer ervaring, mijn favos zijn psychedelica en stims
P
Pater DamiaanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Citaat
Dus echt zwakke meuk? Zou a-PHiP sterker zijn dan a-PHP? want a-PHP vergeleken met a-PVP is de laatste tallen keer beter, ook meer fiendish ja, maar dat bereid je voor.
P
Pater DamiaanLid
01-01-2024, 00:00
#9
Tijdloos zei:
Dissociatieve rc's zijn ook leuk.

3-ho-pcp
3-meo-pce
3-meo-pcp
3-ho-pce
O-pce
Dit is wat ik gebruik soms.

3-ho-pcp is mijn favoriet
Klik om te vergroten...
tis raar, kwil da wel eens kopen. heb gewoon enkel eens keta gedaan, maar ik vond daar gwn niets aan :wink:
die pcp's zijn berucht sterk he? nie beter om als instap om te proberen dck of mxe analogen te gaan?
P
Pater DamiaanLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik hou het in mijn achterhoofd, zoals ik beetje lees en hoor is de dissos markt tegenwoordig beter dan ketamine zelf.
Zelfde met de lysergamides, tryptamines en benzos eigenlijk...
Grappige evolutie wel, vroeger was Methiopropamine zowa het beste RC alternatief voor speed

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."