Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsErvaringen met 2-FMA en 3-FPM

Ervaringen met 2-FMA en 3-FPM

1 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
P
PsilocylonerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ben op zoek naar een stimulant om te combineren met psychedelica voor net even wat meer energie, daar psychedelica mij veelal niet per se echt veel energie geven waarop ik gewoon lekker een nachtje los kan gaan. In eerste instantie denk ik aan 'gewone' amfetamine, welke ik op korte termijn wens uit te proberen voor dit doeleinde, maar ik verwacht dat dit weleens wat te hard en dwingend zou kunnen zijn in combinatie met psychedelica. Ik heb vooral 2-FMA en 3-FPM in mijn achterhoofd als mogelijke alternatieven welke misschien wat 'zachter' aanvoelen en een minder vervelende comedown hebben. Ik hoef niet per se een euforische rush, integendeel. Het moet de trip vooral niet teveel naar de achtergrond drukken. Het gaat me eigenlijk louter om wat meer uithoudingsvermogen voor als ik op een feestje ben. Ik denk daarom in eerste instantie ook aan oraal gebruik.

Ik ben benieuwd naar ervaringen met 2-FMA en 3-FPM, in het bijzonder wanneer gecombineerd met psychedelica. Ik kan er weinig over vinden. Doorgaans worden deze stofjes ingezet als functionele stimulant, bijvoorbeeld om te studeren. Ik vraag me echter af juist deze zachtere stimulanten zich ook lenen voor mijn beoogde doel.
P
Pater DamiaanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb redelijk wat 3-fpm gedaan en ik zeg u dat deze absoluut geen functionele stim is. Op lage dosis, eenmalig kan ik er inkomen dat men dat zegt. Ik zou dit toch niet doen, wat is de meerwaarde?. 2-fma heb ik geen ervaring mee.
Ik vraag me af of het toch niet beter is om iets zoals 5-mapb erbij te nemen?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."