Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOude batch wie herkend deze?

Oude batch wie herkend deze?

7 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ja, het zijn biermuntjes van Lowlands 2019.
L
Lid 152537Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Had bij een achteraf slechte vendor 30mg 2-fma pellets besteld stuk of 10. Ik kreeg deze blauwe pillen ze wogen 160mg. Ik ging er super lekker op flinke euforie etc en ging allemaal schoonmaken en ik ben een luilak, had alle 10 in 1 dag op geen bijwerkingen. En ik slik SSRI dus 3-mmc kon t niet zijn. Heb daarna nog bij goede vendor keer 150mg 3-mmc gehaald en daar kreeg k alleen kaken van en zweten meer niet. Deze blauwe is ong 3 a 4 maanden terug. Heb de vendor gevraagd maar zo lang houden ze bestellingen niet meer bij.
3BD48D6A-1A57-47E9-8A24-A83D7DEC4C8B.jpeg
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#3
GHBismijnietdebaas zei:
Had bij een achteraf slechte vendor 30mg 2-fma pellets besteld stuk of 10. Ik kreeg deze blauwe pillen ze wogen 160mg. Ik ging er super lekker op flinke euforie etc en ging allemaal schoonmaken en ik ben een luilak, had alle 10 in 1 dag op geen bijwerkingen. En ik slik SSRI dus 3-mmc kon t niet zijn. Heb daarna nog bij goede vendor keer 150mg 3-mmc gehaald en daar kreeg k alleen kaken van en zweten meer niet. Deze blauwe is ong 3 a 4 maanden terug. Heb de vendor gevraagd maar zo lang houden ze bestellingen niet meer bij.
Bekijk bijlage 18974
Klik om te vergroten...
En de vraag is?
L
Lid 152537Lid
01-01-2024, 00:00
#4
John Trap zei:
En de vraag is?
Klik om te vergroten...
Of iemand ze ook heeft gehad en weet wat t is, aangezien t lekker was.
L
Lid 152537Lid
01-01-2024, 00:00
#5
John Trap zei:
Ja, het zijn biermuntjes van Lowlands 2019.
Klik om te vergroten...
Zal vast wel iemand zijn die ze heeft gehad lol
L
Lid 152537Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Nja heb de echte maker van die pillen gemailed dus mss weet k t dan 😂
j
jamLid
01-01-2024, 00:00
#7
Het logo erop komt mij bekend voor, maar heb ze nooit in die kleur gehad.
L
Lid 152537Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Ja is de sterke eerste 2-fma batch had de maker gemaildn nja sterkste.. was eerste ervaring ermee

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."