Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGevaarlijke vendor - vraag mbt testing

Gevaarlijke vendor - vraag mbt testing

3 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
E
ExpLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dag beste leden

Ik heb met een vendor te maken heb die er niet (meer) voor schuwt om RC's te verkopen, vermengd met willekeurige, gevaarlijke (trip-)middelen.
Had een week of twee geleden 6-APB, 3-MMC en 4-FMA besteld van deze vendor (vroeger ook meermaals besteld zonder negatieve gevolgen).

Maar die laatste bestelling blijk toch de jackpot van foute boel te zijn geweest. En ik vrees dat ik niet de enige ben die zo'n jackpot heeft gekregen.
Deze week nog 6-APB geprobeerd.. of dat dacht ik toch, tot de ervaring omsloeg naar een nachtmerrie. Zie trip-report.
Enkele dagen erna 3-MMC genomen, die perfect leek te werken (net als de andere keren). Hiervan heb ik eerst een kleine dosis genomen om eerst te testen of het over een "goede batch" ging. Dus ik dacht, OK, 't is dus de 6-APB die ze opgefucked hebben; de 3-MMC lijkt in orde, en 4-FMA zal ik later nog wel testen.

En nu gisteren weer 'ns een pelletje 3-MMC (100mg) genomen vanuit hetzelfde pakket, denkend dat het gaat werken zoals voorheen, want ik had er dus al enkele getest.
Het begint inderdaad te werken zoals verwacht.. Maar na een uur of 2 slaat het om naar een disso-achtige, trippende klerezooi, en ik voel me zo ziek als een hond.
Ik denk dat het me zelfs koorts gegeven heeft voor zo'n anderhalf uur. Effect kwam in vlagen en ik had er op een gegeven moment zo een hoge hartslag van dat ik dacht dat ik een hartstilstand ging krijgen. Vreselijk spul, wat er ook in zat. En het bleef een vijftal uur werken. Zelfs een clonazolam hielp er niks aan toen ik wou proberen om te slapen nadat het "zogezegd" uitgewerkt was. Dat bezorgde me juist een verhoogde hartslag ipv sedatie. Ik zie geen mogelijkheid dat dat enkel en alleen 3-MMC was, zoals de keren ervoor.

Is het nu de gewoonte om "al" de pilletjes te (laten) testen voor gebruik? Of alleen maar 1 of 2 uit een pakje van 10 bijvoorbeeld? Dit was voor mij dus niet genoeg, zoals blijkt.
Uit een pakje van 10 had ik er 4 getest, met positief resultaat, en dan ineens ene gehad die er iets duisters in had zitten voor de een of andere reden. Ze waren dus niet allemaal van dezelfde batch, veronderstel ik?

Al de middelen die ik nog heb van die vendor, komen nu toch wel in het bakje "onbekende rotzooi" bij mij.
Want zo maar eventjes een willekeurige substantie er tussen gesmeten krijgen bij eender welke RC... Lijkt me toch wel een goede manier om de eigen overlevingskansen af te tasten. Wie weet pleuren ze daar perongeluk iets in dat zo potent is dat het je een trip naar het ziekenhuis oplevert.. of naar de eeuwige jachtvelden.
Ik wil er niet aan denken, maar dit begint wel erg link te worden. Ik hoop dat iedereen al z'n middelen test of laat testen. Zeker als je bestelt van een halvegare waar je alles van kan verwachten.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#2
Je kloot wel wat met je serotonine. 6apb, wat later 3mmc dan nog es 3mmc.
N
New DawnLid
01-01-2024, 00:00
#3
Kan het zijn dat er deze keer misschien iets anders meespeelde?

Als ik op Psychonautwiki kijk dan zie ik dat o.a. MAOI's een negatieve / gevaarlijke invloed kunnen hebben, dit zijn stoffen die je gewoon via je eten binnen krijgt, het gaat specifiek om Tyramine rijk voedsel zoals gerijpte kaassoorten, rode wijn, chocolade, zuurkool en eten op basis van soja...

Het lijkt erop dat ik MAOI's nog niet goed begrijp, het genoemde voedsel bevat zelf geen MAOI maar geeft problemen als er een MAO remmer in je systeem aanwezig is, ik studeer nog even verder... :grin:

Ik vond deze lijst met voedsel dat een MAOI bevat, je krijgt het ook binnen als je Changa of Ayahuasca consumeert.
E
ExpLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hmm.. Ik had geen weet van deze MAOI's en hun mogelijke invloed op 3-MMC. Maar ik denk niet dat dat de reden kan zijn; ik had die dag niet bepaald veel gegeten, en de dag ervoor evenmin, omdat ik toen ook al een beetje 3-MMC had gebruikt. Voor inname van de "slechte" 3-MMC, had ik ook al zeker 4 uur niks binnengehad, dus op een lege maag. Een vriend met wie ik de pellet samen innam (200mg half-half), had wel al wat gegeten, maar hij had juist hetzelfde effect als mij. Dus hij werd er ook niet goed van, juist op dezelfde manier. We hadden ook geen alcohol gedronken of andere geestesverruimende middelen gebruikt buiten die 3-MMC.

Maar bedankt voor de info. Had er nooit eerder naar gekeken, die MAOI's. Goed om te weten.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."