#1
Dag beste leden
Ik heb met een vendor te maken heb die er niet (meer) voor schuwt om RC's te verkopen, vermengd met willekeurige, gevaarlijke (trip-)middelen.
Had een week of twee geleden 6-APB, 3-MMC en 4-FMA besteld van deze vendor (vroeger ook meermaals besteld zonder negatieve gevolgen).
Maar die laatste bestelling blijk toch de jackpot van foute boel te zijn geweest. En ik vrees dat ik niet de enige ben die zo'n jackpot heeft gekregen.
Deze week nog 6-APB geprobeerd.. of dat dacht ik toch, tot de ervaring omsloeg naar een nachtmerrie. Zie trip-report.
Enkele dagen erna 3-MMC genomen, die perfect leek te werken (net als de andere keren). Hiervan heb ik eerst een kleine dosis genomen om eerst te testen of het over een "goede batch" ging. Dus ik dacht, OK, 't is dus de 6-APB die ze opgefucked hebben; de 3-MMC lijkt in orde, en 4-FMA zal ik later nog wel testen.
En nu gisteren weer 'ns een pelletje 3-MMC (100mg) genomen vanuit hetzelfde pakket, denkend dat het gaat werken zoals voorheen, want ik had er dus al enkele getest.
Het begint inderdaad te werken zoals verwacht.. Maar na een uur of 2 slaat het om naar een disso-achtige, trippende klerezooi, en ik voel me zo ziek als een hond.
Ik denk dat het me zelfs koorts gegeven heeft voor zo'n anderhalf uur. Effect kwam in vlagen en ik had er op een gegeven moment zo een hoge hartslag van dat ik dacht dat ik een hartstilstand ging krijgen. Vreselijk spul, wat er ook in zat. En het bleef een vijftal uur werken. Zelfs een clonazolam hielp er niks aan toen ik wou proberen om te slapen nadat het "zogezegd" uitgewerkt was. Dat bezorgde me juist een verhoogde hartslag ipv sedatie. Ik zie geen mogelijkheid dat dat enkel en alleen 3-MMC was, zoals de keren ervoor.
Is het nu de gewoonte om "al" de pilletjes te (laten) testen voor gebruik? Of alleen maar 1 of 2 uit een pakje van 10 bijvoorbeeld? Dit was voor mij dus niet genoeg, zoals blijkt.
Uit een pakje van 10 had ik er 4 getest, met positief resultaat, en dan ineens ene gehad die er iets duisters in had zitten voor de een of andere reden. Ze waren dus niet allemaal van dezelfde batch, veronderstel ik?
Al de middelen die ik nog heb van die vendor, komen nu toch wel in het bakje "onbekende rotzooi" bij mij.
Want zo maar eventjes een willekeurige substantie er tussen gesmeten krijgen bij eender welke RC... Lijkt me toch wel een goede manier om de eigen overlevingskansen af te tasten. Wie weet pleuren ze daar perongeluk iets in dat zo potent is dat het je een trip naar het ziekenhuis oplevert.. of naar de eeuwige jachtvelden.
Ik wil er niet aan denken, maar dit begint wel erg link te worden. Ik hoop dat iedereen al z'n middelen test of laat testen. Zeker als je bestelt van een halvegare waar je alles van kan verwachten.
Ik heb met een vendor te maken heb die er niet (meer) voor schuwt om RC's te verkopen, vermengd met willekeurige, gevaarlijke (trip-)middelen.
Had een week of twee geleden 6-APB, 3-MMC en 4-FMA besteld van deze vendor (vroeger ook meermaals besteld zonder negatieve gevolgen).
Maar die laatste bestelling blijk toch de jackpot van foute boel te zijn geweest. En ik vrees dat ik niet de enige ben die zo'n jackpot heeft gekregen.
Deze week nog 6-APB geprobeerd.. of dat dacht ik toch, tot de ervaring omsloeg naar een nachtmerrie. Zie trip-report.
Enkele dagen erna 3-MMC genomen, die perfect leek te werken (net als de andere keren). Hiervan heb ik eerst een kleine dosis genomen om eerst te testen of het over een "goede batch" ging. Dus ik dacht, OK, 't is dus de 6-APB die ze opgefucked hebben; de 3-MMC lijkt in orde, en 4-FMA zal ik later nog wel testen.
En nu gisteren weer 'ns een pelletje 3-MMC (100mg) genomen vanuit hetzelfde pakket, denkend dat het gaat werken zoals voorheen, want ik had er dus al enkele getest.
Het begint inderdaad te werken zoals verwacht.. Maar na een uur of 2 slaat het om naar een disso-achtige, trippende klerezooi, en ik voel me zo ziek als een hond.
Ik denk dat het me zelfs koorts gegeven heeft voor zo'n anderhalf uur. Effect kwam in vlagen en ik had er op een gegeven moment zo een hoge hartslag van dat ik dacht dat ik een hartstilstand ging krijgen. Vreselijk spul, wat er ook in zat. En het bleef een vijftal uur werken. Zelfs een clonazolam hielp er niks aan toen ik wou proberen om te slapen nadat het "zogezegd" uitgewerkt was. Dat bezorgde me juist een verhoogde hartslag ipv sedatie. Ik zie geen mogelijkheid dat dat enkel en alleen 3-MMC was, zoals de keren ervoor.
Is het nu de gewoonte om "al" de pilletjes te (laten) testen voor gebruik? Of alleen maar 1 of 2 uit een pakje van 10 bijvoorbeeld? Dit was voor mij dus niet genoeg, zoals blijkt.
Uit een pakje van 10 had ik er 4 getest, met positief resultaat, en dan ineens ene gehad die er iets duisters in had zitten voor de een of andere reden. Ze waren dus niet allemaal van dezelfde batch, veronderstel ik?
Al de middelen die ik nog heb van die vendor, komen nu toch wel in het bakje "onbekende rotzooi" bij mij.
Want zo maar eventjes een willekeurige substantie er tussen gesmeten krijgen bij eender welke RC... Lijkt me toch wel een goede manier om de eigen overlevingskansen af te tasten. Wie weet pleuren ze daar perongeluk iets in dat zo potent is dat het je een trip naar het ziekenhuis oplevert.. of naar de eeuwige jachtvelden.
Ik wil er niet aan denken, maar dit begint wel erg link te worden. Ik hoop dat iedereen al z'n middelen test of laat testen. Zeker als je bestelt van een halvegare waar je alles van kan verwachten.