#1
Hoi, ik had gisteren 4fma besteld in poedervorm. Dit heb ik vandaag binnen gekregen alleen het was een beetje een harde/natte structuur. Ik heb het nu op een bord gelegd om het te laten drogen. Heeft iemand dit ook gehad?
Yes zelfde. Mogelijk is het overtollig waterstofchloride uit het productieproces. Kan van alles zijn echterHoi, ik had gisteren 4fma besteld in poedervorm. Dit heb ik vandaag binnen gekregen alleen het was een beetje een harde/natte structuur. Ik heb het nu op een bord gelegd om het te laten drogen. Heeft iemand dit ook gehad?
Ik heb het laten drogen iniedergeval het is een stuk droger nu, brand wel erg in de neus moet ik zeggen. Kan er beter een bommetje van maken of in een capsule doen.Yes zelfde. Mogelijk is het overtollig waterstofchloride uit het productieproces. Kan van alles zijn echter
Uit mijn onderzoek leek dit voor mij sowieso al de way to go! Zonde je neus hiermee kapot te makenIk heb het laten drogen iniedergeval het is een stuk droger nu, brand wel erg in de neus moet ik zeggen. Kan er beter een bommetje van maken of in een capsule doen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."