Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsZijn pallets minder sterk dan poeder? 2-FA

Zijn pallets minder sterk dan poeder? 2-FA

3 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
M
MalamiLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo, ik heb 2-FA pallets besteld en ik moet zeggen dat pas na 1,5 pil (90mg) begin ik wat te voelen. Normaal gesproken, heb ik een poeder gebruikt en ik kan me niet voorstellen, dat ik meer dan rond 50 mg op een dag naam. Zeker minder zelfs. Hoeveel proecies dat weet ik niet, omdat ik nog geen schaal heb. Altijd op het gevoel, op een vingertopje. Ik maak me zorgen dat ik zoo veel genomen heb, maar volgens mij zijn de pallets gewoon minder sterk dan een poeder? Klopt dat? Wat zijn jullie ervaringen? Bedankt voor alle info.
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Malami zei:
Hallo, ik heb 2-FA pallets besteld en ik moet zeggen dat pas na 1,5 pil (90mg) begin ik wat te voelen. Normaal gesproken, heb ik een poeder gebruikt en ik kan me niet voorstellen, dat ik meer dan rond 50 mg op een dag naam. Zeker minder zelfs. Hoeveel proecies dat weet ik niet, omdat ik nog geen schaal heb. Altijd op het gevoel, op een vingertopje. Ik maak me zorgen dat ik zoo veel genomen heb, maar volgens mij zijn de pallets gewoon minder sterk dan een poeder? Klopt dat? Wat zijn jullie ervaringen? Bedankt voor alle info.
Klik om te vergroten...
Ik denk eerder dat het op gevoel doen toch meer was dan je dacht
B
BraboFLid
01-01-2024, 00:00
#3
Screenshot_20211030-130155.jpg
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#4
BraboF zei:
Bekijk bijlage 3644
Klik om te vergroten...
Dat verklaart een hoop

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."