#1
Hallo, ik heb 2-FA pallets besteld en ik moet zeggen dat pas na 1,5 pil (90mg) begin ik wat te voelen. Normaal gesproken, heb ik een poeder gebruikt en ik kan me niet voorstellen, dat ik meer dan rond 50 mg op een dag naam. Zeker minder zelfs. Hoeveel proecies dat weet ik niet, omdat ik nog geen schaal heb. Altijd op het gevoel, op een vingertopje. Ik maak me zorgen dat ik zoo veel genomen heb, maar volgens mij zijn de pallets gewoon minder sterk dan een poeder? Klopt dat? Wat zijn jullie ervaringen? Bedankt voor alle info.
