Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVolumetrisch doseren met vloeistof

Volumetrisch doseren met vloeistof

6 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo lieve leden,

Ik heb een potent poeder, 3meopcp, waarvan de gemiddelde dosis 15 mg is. Moeilijk af te wegen dus!

Ik wil volumetrisch doseren. Ik heb een
1 ml spuitje en wodka. Is sterke drank geschikt?

Ik wil graag uitkomen op 1 ml=10mg werkzame stof. Kan iemand me helpen met berekenen? Ik ben echt een sukkel als het om rekenen gaat! 🙈

Ik wil in eerste instantie 100mg oplossen.

Dankjewel!
P
ProximaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Je kan proberen om een klein beetje op te lossen in wat vodka om te zien of het goed oplost.

Voor je berekening is het voor de rest heel simpel:

Deel het totale gewicht wat je wilt oplossen door het gewicht wat je per ml wilt hebben, en dan weet je hoeveel ml je nodig hebt.

Jij wil 100mg oplossen en je wil 10mg per ml. Dan deel je in dat geval die 100 door 10 en zoveel ml heb je dan nodig (100 / 10 = 10).

Dus je lost die 100mg in 10 ml op zodat je 10mg per ml krijgt.
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#3
Natozlato zei:
Ik wil in eerste instantie 100mg oplossen.
Klik om te vergroten...
Dan los je 100mg poeder op in 10mL vloeistof. Dan staat 1mL vloeistof gelijk aan 10mg.
Natozlato zei:
Is sterke drank geschikt?
Klik om te vergroten...
Moet lukken!
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Dankjewel @Proxima en @Flualhamdulillam!!

Hebben jullie hier zelf ervaring mee? Blijft de oplossing lang goed? Bewaar je dat dan in de vriezer?
P
ProximaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Natozlato zei:
Dankjewel @Proxima en @Flualhamdulillam!!

Hebben jullie hier zelf ervaring mee? Blijft de oplossing lang goed? Bewaar je dat dan in de vriezer?
Klik om te vergroten...
Ik bewaar het resultaat altijd in de koelkast en tot nu to gaat alles echt jaaaaren mee.

Wel heb ik met 5-MeO-MiPT dat de vloeistof een beetje verkleurd over de tijd heen maar het blijft even sterk en goed werken.
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#6
Natozlato zei:
Hebben jullie hier zelf ervaring mee? Blijft de oplossing lang goed? Bewaar je dat dan in de vriezer?
Klik om te vergroten...
Nee, zelf geen ervaring mee. Omdat je wodka (een mix van voornamelijk ethanol en water) gebruikt, zal de houdbaarheid in ieder geval niet beïnvloed worden door de groei van micro-organismen.
Over de stabiliteit van 3-MeO-PCP is niet veel concreets te vinden. Ik zie iemand die zegt dat de potentie vermoedelijk merkbaar afneemt na dag 3, en sowieso significant afgenomen is binnen 2 weken (diegene deelt echter zijn gebruikersnaam met een reeds verbannen gek van het forum, maar veel van zijn bijdrages waren naar mijn idee wel waardevol). Hij bewaarde het volgensmij wel bij kamertemperatuur. Voor de rest lees ik veel over mensen die geen probleem hebben met langdurig bewaren van PCP-analogen in water.
Luchtdicht afsluiten en in de vriezer bewaren lijkt mij ruim voldoende om de potentie voor langere tijd te waarborgen.
P
ProximaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Flualhamdulillam zei:
Luchtdicht afsluiten en in de vriezer bewaren lijkt mij ruim voldoende om de potentie voor langere tijd te waarborgen.
Klik om te vergroten...
Luchtdicht, koel en buiten het zicht van UV straling levert de beste potentie (prachtig woord hiervoor, dank @Flualhamdulillam) voor houdbaarheid.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."